Besvarat

Köp av telefon går ej

• 8 januari 2020
  • 2 kommentarer
  • 155 visningar

• Nykomling
  • 2 kommentarer

hej. Har köpt 1 Apple XR i slutet av förra året. Men nu lyckas jag inte köpa en till till ett annat abonnemang.

Står bara Din beställning kunde inte slutföras.Vi kunde inte slutföra beställningen med det nummer du har valt. Vänligen försök igen och kontakta kundservice om problemet kvarstår.Tänk på att du vid nummerportering måste välja ett telefonnummer som inte är knutet till ett abonnemang med bindningstid, eller ett telefonnummer som redan håller på att porteras. Om du använder ett sådant nummer, kommer beställningen inte att kunna slutföras.Om du undrar över någonting får du väldigt gärna kontakta oss, så hjälper vi dig.

Vet ej vad jag gör för fel denna gången. Har följt era andra länkar men utan lycka.

Tacksam för hjälp. 

icon

Bästa svar av Axel 13 januari 2020, 14:56

Hejsan @Kaka

Hur många mobiler är det som du betalar just nu? Det är nämligen inte möjligt till att ha allt för många mobiler som man betalar av samtidigt hos oss. Utan man kan behöva vänta tills en utav mobilerna är färdigbetalda tills man kan beställa en ny. 

Allt gott! :blush:

Visa original

2 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Kaka

Hur många mobiler är det som du betalar just nu? Det är nämligen inte möjligt till att ha allt för många mobiler som man betalar av samtidigt hos oss. Utan man kan behöva vänta tills en utav mobilerna är färdigbetalda tills man kan beställa en ny. 

Allt gott! :blush:

Jag har samma problem, försökte köpa en mobiltelefon på avbetalning men nekades med samma meddelande som Kaka ovan fått. Jag har inga andra pågående avbetalningar hos er.

Svara