Besvarat

Komma i kontakt med hallon

  • 2 januari 2020
  • 1 svar
  • 580 visningar

finns det ett annat sätt att nå er än de alternativ som finns tillgängligt?  Ett telefonnummer? De alternativen ni erbjuder fungerar hemskt dåligt då jag blivit från kopplad två gånger och då ingen verkar svara på mina mail eller meddelanden. detta är oacceptabelt då jag vill koma i kontakt med er på grund av en reklamation den 12:e december men har sedan dess inte kunnat nå er. 

icon

Bästa svar av Axel 7 januari 2020, 12:54

Hejsan @file00002

Jag förstår absolut att det kan vara otroligt frustrerande när man upplever att man inte får svar, vi har inget telefonnummer att ringa till då vår företagsvision är att vara en helt digital operatör, utan vi hanterar all kommunikation digitalt, då via chatt eller mejl. 

Just nu efter helgdagarna har vi en hel mängd med ärenden att arbeta igenom, så det kan ta längre tid än väntat att få svar. Vi ber givetvis om ursäkt för dröjsmålet och försöker arbeta igenom de inkomna ärenden så snabbt och kvalitativt som bara möjligt. Om du har skickat in ett mejl till oss så kommer vi att svara dig så snabbt vi kan, vi kommer inte att glömma bort dig. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @file00002

Jag förstår absolut att det kan vara otroligt frustrerande när man upplever att man inte får svar, vi har inget telefonnummer att ringa till då vår företagsvision är att vara en helt digital operatör, utan vi hanterar all kommunikation digitalt, då via chatt eller mejl. 

Just nu efter helgdagarna har vi en hel mängd med ärenden att arbeta igenom, så det kan ta längre tid än väntat att få svar. Vi ber givetvis om ursäkt för dröjsmålet och försöker arbeta igenom de inkomna ärenden så snabbt och kvalitativt som bara möjligt. Om du har skickat in ett mejl till oss så kommer vi att svara dig så snabbt vi kan, vi kommer inte att glömma bort dig. 

Svara


Static Template