kundservice?! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

• 22 april 2021
  • 4 kommentarer
  • 109 visningar

Hallon

Vad i h-ete pysslar ni med?! Ni svarar fan inte  pĂ„ mail i alla fall!! Har nu 2 ggr stĂ„tt i rad stĂ„tt i kö till er chatt. Kommit in med kö-nr typ +30, efter ett tag blir jag utkastad?! Ärende 2512620. 

Synd att Ni inte lĂ„ter oss anvĂ€ndare skriva öppet pĂ„ Er FB-sida!? DĂ„ hade Ni kanske förlorat alla Era kunder? 🖕

Er s.k kundsupport Àr ett skÀmt!! Har i 2 veckor försökt övertyga dom att jag lagt in ett nytt kort för betalning. Mitt gamla kort stulet. Trots detta har jag fÄtt mail om utestÀngning och avstÀngning av min sons abonnemang?! 

Ert forum och Er chatt Àr dessutom ett skÀmt!! 1 av 5 ggr har jag fÄtt kontakt i chatten, de övriga gÄngerna har jag fÄtt kösiffra >30-50, och nÀr det vÀl blivit min tur har jag blivit bortkopplad och startat om med kösiffra ~50?! 

Vid det tillfÀlle jag kom fram, lovade en Hannah att hon skulle lösa mina problem, men hon ljög tydligen...?!

4 svar

MÄste snart lÀgga ut mitt missnöje med Hallons icke-existerande kundservice pÄ alla mina sociala kanaler  om de ej svarar mig snart. ....

Samma hÀr satt i kö i 4 timmar sammanlagt blev utkastad 2 ggr o hamnade dÄ pÄ över 50 i kö igen tredje gÄngen nÀr jag var nÀstan framme blev de offline

Helt sinnessjukt att ett telefonibolag inte har ett nr att ringa!? Kommer snart avsluta sonens abonnemang hÀr, om de inte skÀrper sig. 

Har lagt in nytt kort-nr, mitt gamla borttappat, men hallon vÀgrar fatta att jag lagt in nytt kort?! 
Svarat pÄ/skickat typ 10 mail ang detta, inte fÄtt ett enda svar frÄn detta skitbolag?! 

Jaa i vissa fall Àr det verkligen lÀttare att kunna ringa , jag Àr vansinnig och funderar med pÄ att byta till sonen, finns flera liknande bolag

Svara

Static Template