Besvarat

månadsgivare

  • 19 januari 2021
  • 1 svar
  • 63 visningar

Hej! 

Jag har under en tid varit månadsgivare till läkare utan gränser men fick plötsligt besked om att det ska vara spärrat från er.

Jag vill fortsätta med min gåva, kan ni häva spärren?

icon

Bästa svar av Linnea 10 februari 2021, 08:54

Hej @sanna.olund!

 

Tack så mycket för att du hör av dig om detta. 

Som du uppmärksammat är det fortfarande inte möjligt att genomföra betalköp med våra abonnemang - och vi är medvetna om detta. Orsaken är samma som vi tidigare nämnt - att vi upplever problem med betaltjänster.

Vi jobbar för fullt med att hitta en lösning på problemet med betaltjänsterna - och förstår såklart att det kan vara frustrerande.

 

Vi kan tyvärr inte säga exakt när det kommer var igång igen, och förstår såklart att detta kan ställa till det för dig. Vi ber innerligt om ursäkt för detta.

Tack för tålamodet i frågan. Vi återkommer såklart så fort problemet är åtgärdat och tjänsten återigen är igång!

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @sanna.olund!

 

Tack så mycket för att du hör av dig om detta. 

Som du uppmärksammat är det fortfarande inte möjligt att genomföra betalköp med våra abonnemang - och vi är medvetna om detta. Orsaken är samma som vi tidigare nämnt - att vi upplever problem med betaltjänster.

Vi jobbar för fullt med att hitta en lösning på problemet med betaltjänsterna - och förstår såklart att det kan vara frustrerande.

 

Vi kan tyvärr inte säga exakt när det kommer var igång igen, och förstår såklart att detta kan ställa till det för dig. Vi ber innerligt om ursäkt för detta.

Tack för tålamodet i frågan. Vi återkommer såklart så fort problemet är åtgärdat och tjänsten återigen är igång!

Svara


Static Template