Besvarat

Meddelande om att surfen är slut

Har ett abonnemang skrivet på mig till min dotter. När jag går in och tittar här så står det att det ska finnas 12GB surf kvar. Ändå har hon fått upp ett meddelande i sin telefon att surfen är slut?

icon

Bästa svar av Linnea 29 mars 2021, 14:31

Hejsan @Sussieclov!

Du hittar svar på din fråga här:

Man får alltid ett SMS när ens ordinarie surf är slut.

I det SMSet som man får står det specificerat att det går att fortsätta surfa om man har sparad surf på sitt abonnemang.

Den sparade surfen är den som du ser på Mina sidor.

Om det är så att det står något annat i det SMSet som du har fått, ber jag dig att kontakta vår kundservice så ska dem självklart hjälpa dig med ditt ärende.

Visa original

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Sussieclov!

I det SMSet som man får står det specificerat att det går att fortsätta surfa om man har sparad surf på sitt abonnemang.

Om det är så att det står något annat i det SMSet som du har fått, ber jag dig att kontakta vår kundservice så ska dem självklart hjälpa dig med ditt ärende.

Användarnivå 6
Emblem +1

Har ett abonnemang skrivet på mig till min dotter. När jag går in och tittar här så står det att det ska finnas 12GB surf kvar. Ändå har hon fått upp ett meddelande i sin telefon att surfen är slut?

Du har mycket riktigt surf kvar och ska inte behöva köpa mer.

Hallon skickar ut lite luriga SMS när månadspotten är slut. Det gäller alltså inte all sparad surf.

Bara fortsätt surfa så tas det från den sparade surfen. Följ alltså INTE Linneas råd i svaret ovan!

Användarnivå 6
Emblem +1

Hejsan @Sussieclov!

Det är INTE ett svar på frågan som ställdes! Har man surf sparad ska man ju inte alls köpa mer!!!

Användarnivå 6
Emblem +8

Detta är den information jag länkat till - var någonstans säger jag att @Sussieclov ska köpa till mer surf? Där förklarar vi att du får ett SMS när din ordinarie surf är slut - och om du har sparad surf börjar denna användas per automatik. 

Läs gärna igenom det ämne jag har länkat innan du informerar om att den skulle vara felaktig.

Användarnivå 6
Emblem +1

Detta är den information jag länkat till - var någonstans säger jag att @Sussieclov ska köpa till mer surf? Där förklarar vi att du får ett SMS när din ordinarie surf är slut - och om du har sparad surf börjar denna användas per automatik. 

Läs gärna igenom det ämne jag har länkat innan du informerar om att den skulle vara felaktig.

Ber om ursäkt. Jag läste nog för snabbt.

Användarnivå 6
Emblem +8

Ber om ursäkt. Jag läste nog för snabbt.

Inga som helst problem - sånt som händer. :blush:

Svara

Static Template