Fråga

mobilt bredband

Inte haft uppkoppling mobilt bredband överhuvudtaget  på 2 dygn nu. Bor i Visby. Skrev med er igår fick då svar att de va driftstörning över hela Sverige? Kan ni kolla upp så att det inte är något annat problem med mitt konto eller liknande?

3 svar

Otroligt dåligt att ni sitter och svarar på massa andra frågor som kommit senare under dagen men fullständigt skiter i min, för jobbigt att fixa kanske? Eller är de mitt problem? Gått 3 dygn nu utan koppling på mitt mobila bredband, ska jag behöva köpa extrasurf till mobilen för 800 kr bara för att ni är för lata att kolla upp vad som är problemet? Ni får ju ändå betalt för detta antar jag. Sedan har man  suttit i timmar i er så kallade chatt där man skickats från plats 4 till 80 3 gånger i rad. Väldigt oseriöst och oproffesionellt,tvekar inte på att byta till någon av era konkurrenter om de ska vara så svårt. Kan ni kolla upp vad problemet är med mitt mobila bredband som inte fungerat på 3 dygn eller ska jag behöva säga upp abonnemanget här och nu så slipper jag köpa extrasurf pga att ni inte kan kolla upp detta?

Säger väl upp det då, så fruktansvärt oseriösa. Otroligt frustrerande att se er svara på frågor som kommit in senare än mina, hållt på med detta och försökt få kontakt med er i 3 dagar, så går det när man ligger på latsidan. Hörs förhoppningsvis aldrig igen

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Filip jb!

Jag har kikat på ditt ärende under gårdagen då jag behövde undersöka informationen du hade fått ifrån oss om en driftstörning. Den informationen stämmer inte riktigt, utan det måste ha blivit någon miss hos den du talade med eller dylikt. Det är ingen driftstörning som borde påverka dig i Visby som du befinner dig i.

Vi svarar på det som kommer in här på forumet i turordning - och normalt nästkommande vardag. 

Har du möjlighet att skicka din adress i PM? Så kan jag kika på hur det ser ut med masterna runt omkring dig. Har du kikat på Mina sidor, då att du har surf kvar och abonnemanget inte är spärrat eller dylikt? 

Svara

Static Template