Fråga

plusgiro bankgiro

  • 9 juli 2020
  • 1 svar
  • 138 visningar

Hej. En telefonförsäljare ringde mig idag och fick mig att byta till hallon. Han lyckades skriva in fel mail först på något sätt. Nu när jag ändrat till rätt mail ser jag en faktura med fakturadatum och förfallodatum idag. Men inget OCR eller bankgiro/plusgiro.nummer. Skickas detta bara ut på mail. Eller är kvittonummer och ocr-nummer samma sak? Jag förstår det också som att jag nu inte kan byta till kontokort. Skumt att telefonförsäljaren inte frågade.


1 svar

Användarnivå 1

Hejsan @klaratov

Varmt välkommen till forumet och ursäkta dröjsmålet.

Du får mycket riktigt fakturan utskickad till din mejl. Om problemet kvarstår, d.v.s att du inte hittar fakturan så behöver du kontakta Arvato som hanterar betalningen av ditt abonnemang. Du kan nå dem på faktura.se@arvato.com alternativt på +46 340-66 44 44 så får du givetvis hjälp.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara