Besvarat

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

• 16 januari 2021
  • 8 kommentarer
  • 349 visningar

Hej! Jag undrar om det kommer att finnas möjlighet att kunna köpa den nya Samsung S21 Ultra 5G som ska släppas nu i slutet av januari. Finns det något datum man kan förvänta sig att Hallon kommer att erbjuda den möjligheten? Är väldigt intresserad utav ett sådant köp och vill gärna hålla mig till Hallon som telefon operatör. Ser att andra operatörer har erbjudandet att kunna beställa denna mobil telefon och jag undrar då om det är aktuellt överhuvudtaget för Hallon att erbjuda den möjligheten.

Tack!

Mvh BojJev94

icon

Bästa svar av Turbo666 29 januari 2021, 13:20

Detta var svaret jag fick från  Hallon

Hej, tack för ditt mail

I dagsläget har vi inte någon vidare information om Samsung Galaxy 21 ultra kommer att komma in till oss på hallon eller inte.

Men det är givetvis inte omöjligt och vi kommer då givetvis även gå ut med informationen på hemsidan om det blir aktuellt.

Du får jättegärna höra av dig igen om du har flera frågor annars får jag passa på att önska dig en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning,
David

Visa original

8 svar

Användarnivå 1

Hej jag undrar med om Hallon kommer erbjuda Samsung S21?

Mvh

Fortfarande inget svar från Hallon?

Användarnivå 3
Emblem +1

Fortfarande inget svar från Hallon?

Prova deras kundtjänst. Det är ju inte alls säkert att vi andra kunder som läser och skriver i detta kundforum har svar sådana frågor.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Användarnivå 1

Tack Anton5

Trodde det var Hallon som svarade på frågorna här. Har använt din länk och ställt frågan där.

Tack Anton5

Trodde det var Hallon som svarade på frågorna här. Har använt din länk och ställt frågan där.

Precis min tanke.

Användarnivå 3
Emblem +1

Tack Anton5

Det var några veckor sedan hallon skrev något här. Så...

Användarnivå 1

Hej, tack för ditt mail

I dagsläget har vi inte någon vidare information om Samsung Galaxy 21 ultra kommer att komma in till oss på hallon eller inte.

Men det är givetvis inte omöjligt och vi kommer då givetvis även gå ut med informationen på hemsidan om det blir aktuellt.

Du får jättegärna höra av dig igen om du har flera frågor annars får jag passa på att önska dig en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning,
David

Hej, tack för ditt mail

Med vänlig hälsning,
David

Tack för ditt bidrag! 

Svara