Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i maj
Tekniska utmaningar med våra tjänster? Då har du hittat rätt!
Hej!Funderar på att byta från Tre till Hallon men min son Viktor har vi samma byte gjort observationer att täckningen med Hallon är sämre än med Tre. Det skall ju vara samma nät - är detta något som andra också observerat? Kan det bero på någon inställning på telefonen? Tacksam för information… Med Vänlig Hälsning Lennart
Vet någon om Hallon komet att få tillgång till 5G nätet?
Bytt modem d-link dwm-222 till min router och nu får jag ”no service” när jag uppgraderat fw i den!? Fungerade innan idag.. 🙄Lösning: Aaah uppdatering, sista fw skickat från d-link va orsaken…backade 1version å vips…🙃
Hej, jag har ett abonnemang hos er till en fristående telefon som jag har köpt sen innan. Nu vill jag beställa en ny mobil från er men då står det såhär. Varför?
Hur kan jag ändra antalet signaler innan svararen kopplas in alt. tiden innan svararen går in
Dålig täckning Lönngatan 46 Malmö
Har en Doro Secure 580 telefon som inte lyckas ansluta till internet. Jag ombeds välja internetprofil och har två alternativ: “3 Standard” eller “Ventelo”. Jag väljer 3 standard men den upprepar att jag inte har kontakt med internet. Numret är 1,5 vecka gammalt från hallon.Doro hänvisar till att kontakta mobiloperatören och be dem skicka internet inställningar till mitt nummer men jag hittar inget sätt att få direktkontakt med Hallon.
Nu när mitt gamla mobilnummer har flyttats över till mitt nya SIM-kort och det funkar både att ringa och skicka sms men inne i telefonen i INSTÄLLNINGAR, MITT NUMMER står det tillfälliga numret fortfarande kvar. Kan inte använda Face time numera pga detta nummer. Har följt era anvisningar att försöka ändra detta manuellt men det går inte. Mitt gamla nummer sparas inte. Har även startat om mobilen men det hjälper inte heller. För min man, som också har bytt till er och tagit med sitt mobilnummer, funkar allt galant. Hjälp sökes desperat! Vad gör jag för fel?