Besvarat

Abonnemanget betalas av annan än abonnenten och bankkortet har gått ut

  • 13 October 2021
  • 1 svar
  • 103 visningar

Min mamma, dement och 85 år, har ett mobilabonnemang i sitt namn. Dumt nog har jag betalat detta från mitt bankkort, som gick ut och byttes 1 oktober. Jag kommer inte åt några av hennes uppgifter, hon minns absolut ingenting, hon har inget bankID eller liknande, och jag kan därmed inte fylla i de nya kortuppgifterna! Hur ska jag göra?? För nu har hennes telefon

stängts av för utgående trafik…

 

icon

Bästa svar av Martin 13 October 2021, 14:03

Visa original

1 svar

Hejsan @ÅsaSofia!

Hoppla - som det kan gå! :grimacing:

Tror enklaste sättet skulle vara om du ordnar en fullmakt för din mamma, vi har nämligen fullmakter här på forumet ni kan använda er av för detta ända mål. Väl ifylld och signerad kan du bifoga den i kontakt med kundservice för att få hjälp med allt som rör din mammas abonnemang, exempelvis få hjälp med att logga in på Mina sidor och mycket mer. :relaxed:

Svara


Static Template