Besvarat

Angående min surf!!!!

Hej jag fick ett sms om att jag endast hade 1g kvar och måste fylla på, men jag har knappt använt det simkortet och på "mina sidor" står det att jag har kvar 33g surf. Vad äre som händer? Jag som tänkte byta över till hallon men nu blir ja osäker
icon

Bästa svar av Oskar 25 januari 2019, 09:48

Hej @Zoret!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag förstår absolut att detta är förvirrande och jag ska självklart hjälpa dig att reda ut hur det fungerar.

När ens originala surf, alltså det som du har varje månad, börjar ta slut så får man ett SMS om detta.

Det här är enbart så att man kan ha en tydlig översikt över sin användning.

Om man har sparad surf sedan tidigare månader eller någon form av kampanjsurf, så kan man fortsätta surfa precis som vanligt.

Det saldot som du ser på Mina sidor är alltså total surfmängd som du har inklusive sparad surf och kampanjsurf.

Jag hoppas detta förtydligade situationen något.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Zoret!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag förstår absolut att detta är förvirrande och jag ska självklart hjälpa dig att reda ut hur det fungerar.

När ens originala surf, alltså det som du har varje månad, börjar ta slut så får man ett SMS om detta.
Det här är enbart så att man kan ha en tydlig översikt över sin användning.

Om man har sparad surf sedan tidigare månader eller någon form av kampanjsurf, så kan man fortsätta surfa precis som vanligt.

Det saldot som du ser på Mina sidor är alltså total surfmängd som du har inklusive sparad surf och kampanjsurf.

Jag hoppas detta förtydligade situationen något.

Allt gott!

Hej Zoret og supp

jag har och hatt mycket kvar.

Över 300 gb hadde jag nu..

på bara några dagar.. möjligen en vecka står jag med 217 gb.

Och det går snabt ner mot 0.

Hur är det möjligt?

Är jag hacka?simkort?

Jag har inte använd streaming så mycket.

man använder inte över 100gb på en vecka.?NEJ

så vart ligger felet?

Användarnivå 6
Emblem +8

@waniloWall

Vi kan tyvärr inte se exakt vad din surf används till eller vad som dragit hur många GB. Kika i din mobiltelefons inställningar under dataanvändning - där kan du se om någon specifik app dragit mer surf än normalt. 

Svara