Besvarat

Ansluta till Internet omöjligt??

Jag kommer inte in på Internet på min mobil. Hallon surf Wifi går ej att anslutas till samt går ej att hitta den när man scannar efter den heller!
Så varför säger mitt nätverk jag ej är ansluten till Internet?
Då undrar jag hur kan då min surfmängd förbrukas rekordsnabbt då jag bara använt Hallon i 1 vecka!

Tack på förhand!
Cia
icon

Bästa svar av Linnea 11 mars 2019, 10:12

Hej Cia!

Såklart ska vi reda ut varför det inte fungerar för dig. Vad får du för felmeddelande när du försöker surfa?
Det låter märkligt att det dras surf för dig även om du inte kan komma ut på nätet. Vilka sidor/appar är det som inte fungerar? Är det bara vissa sidor som inte funkar?

Har du ett mobilt bredband från oss du försöker koppla upp dig emot, eller är det din mobildata som inte fungerar?
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Cia!

Såklart ska vi reda ut varför det inte fungerar för dig. Vad får du för felmeddelande när du försöker surfa?
Det låter märkligt att det dras surf för dig även om du inte kan komma ut på nätet. Vilka sidor/appar är det som inte fungerar? Är det bara vissa sidor som inte funkar?

Har du ett mobilt bredband från oss du försöker koppla upp dig emot, eller är det din mobildata som inte fungerar?

Jag gör väl inte rätt nu men jag försöker ansluta till Chromecast men det kommer upp att det inte går att ansluta till WIFI. Har ett Hallonabonnemang på bredband. Börjar tröttna på det här nu. Kan någon hjälpa mig?

Svara