Hej,
Måndagen den 11/1-2021Så började mitt internet hoppa ur. Jag gick in manuellt på i ställningar av och på och upprepade detta 4-5ggr på 20min.jag har haft samma problem nu i en vecka (problem uppkom nu innan snön kom till Kristianstad i mitten av veckan.) Jag har kollat upp min surf och har 186,4GB kvar och jag studera online så jag behöver mitt internet från min nyköpta rese Router tp-link 4G som min laptopp, padda, smart tv är kopplade till Hallon bredband 100GB för 124kr/mån. Nu när jag har problem med att internet hoppar ur står ej ansluten signalstyrka utmärkt buffrar och ibland kommer uppkoppling trots står ej ansluten? Mitt avtal går ut nu 31/1-2021 och går då över till 249kr /mån och då vill jag ha ett fungerande internet. Jag har Vimla simkort på tel som jag får komplettera med. Vad kan jag göra mer än att gå in på inställningar kugghjul och sätta på av internet? . Stänga av router och starta om den? Starta om paddan? Med detta felet senaste veckan är de nästan omöjligt att Casta tv för de conektar inte mera än till Youtube och då buffrar de istället? Har det varit tekniska fel sista veckan hos er på Hallon? Kan ni gå in och se om driftstörningar har uppstått? Jag var på annan ort över jul och nyår och då funkar hallon bredband bra likaså när jag var hemma igen första veckan efter det fungerar det väl. Finns några förslag på lösning?
Tacksam för svar!
MVH
Ann-Charlotte