Privat
Företag
Besvarat

Beställa nytt simkort

• Anonymous
  • 0 kommentarer
Jag har tappat min mobil och vill beställa ett nytt simkort med samma nummer. Hur går jag tillväga?
icon

Bästa svar av Nils 3 October 2018, 10:27

Visa original

21 svar

Användarnivå 2
Emblem +6
Hej @Yvve!
Välkommen till forumet!

Du hittar en guide till hur man beställer ett nytt SIM-kort genom att klicka här!
Hej! Jag önskar ett nytt simkort då min telefon är på servis. Mvh Gerthie Danielsson

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @gerthie!

Jag har flyttat in din fråga i denna tråd, då den ställts tidigare på forumet. :)

Ha en toppenfin dag!
Hej
jag vill beställa nytt sim-kort då min telefon försvunnit och jag köpt en ny. Hur gör jag?
mvh
Emma
Hej
jag vill beställa nytt sim-kort då min telefon försvunnit och jag köpt en ny. Hur gör jag?
mvh
Emma

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan. 🙂
Hej. Jag behöver nytt sim-kort nano-type
Användarnivå 6
Emblem +8
@pik - du ser hur du beställer ett simkort i denna tråd. 🙂
Mitt namn är Muhammad jag Jag har en fråga angående Min tjej och hon är kund hus er och hon har tappat bort simkortet hon vill gärna beställa ett nytt simkort som gäller telefonnumret
076XXXXXX

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hur ber man om ett nytt som kort? Jag har tappat bort mitt gamla
Användarnivå 4
Emblem +5
Mitt namn är Muhammad jag Jag har en fråga angående Min tjej och hon är kund hus er och hon har tappat bort simkortet hon vill gärna beställa ett nytt simkort som gäller telefonnumret
076XXXXXX

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @MuhammadHassan!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur din flickvän ska göra för att beställa ett nytt SIM-kort här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur ber man om ett nytt som kort? Jag har tappat bort mitt gamla

Hej @Geez!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan hitta hur du gör för att beställa ett nytt SIM-kort här ovanför.

Allt gott!
Mitt simkort har slutat fungera.
Användarnivå 4
Emblem +5
Mitt simkort har slutat fungera.

Hej @Alexwill!

Varmt välkommen till forumet!

Du ska så klart ha ett fungerande SIM-kort. Du kan se här ovanför hur du går tillväga för att beställa ett nytt.

Allt gott!
Hej.
Jag har spärrat mitt sim-kort p g s jag har tappat min mobiltelefon.
Jag vill beställa ett nytt sim-kort.
Tacksam om ni kan skicka ett nytt sim-kort till mig så mitt barn kan använda sin nya mobiltelefon.
Mvh Ramadan Rakip
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej.
Jag har spärrat mitt sim-kort p g s jag har tappat min mobiltelefon.
Jag vill beställa ett nytt sim-kort.
Tacksam om ni kan skicka ett nytt sim-kort till mig så mitt barn kan använda sin nya mobiltelefon.
Mvh Ramadan Rakip

Hej @Rakip!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
jag har tappat mitt nuvarande simkort så behöver att senda ett nytt simkort tack så mycket for förståelse.mvh.oscar carlos marcoleta
Användarnivå 4
Emblem +5
jag har tappat mitt nuvarande simkort så behöver att senda ett nytt simkort tack så mycket for förståelse.mvh.oscar carlos marcoleta

Hej @carlos marcoleta!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga för att beställa ditt nya SIM-kort här ovanför.

Ha en fin dag!
Jag har tappat min mobil och simkortet i det. Hur gör jag för att få ett nytt?
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag har tappat min mobil och simkortet i det. Hur gör jag för att få ett nytt?

Hejsan @sannapanna10!

Du ser svar på din fråga i denna tråd. 🙂

Har köpt ny mobil, men vill fortfarande använda min gamla Doro. Då har jag inget simkort till den, hur får jag nytt ?. Kostar det mer att ha 2 simkort med samma nummer….eller ska jag ha ett nytt nummer med  kontoladdning?

Användarnivå 6
Emblem +8

Har köpt ny mobil, men vill fortfarande använda min gamla Doro. Då har jag inget simkort till den, hur får jag nytt ?. Kostar det mer att ha 2 simkort med samma nummer….eller ska jag ha ett nytt nummer med  kontoladdning?

@dreg 

Hej! :blush:

Vi har inte tvilling-SIM hos oss idag, utan då behöver du ha ett nytt abonnemang/kontantkort med ett annat nummer till den gamla telefonen. Vilken modell av Doro är det? Det är viktigt att kika så att mobilen har stöd för 3G-nätet, då den behöver detta för att fungera med våra SIM-kort :thumbsup:

Kommentera