Besvarat

Chat, kundservice...

Varför fungerar INTE eran CHAT och varför har jag INTE fått svar på mitt mail jag sände i tisdags? Fyfan räcker inte som ord att beskriva eran så kallade SKIT-kundservice!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Linnea 13 augusti 2018, 08:32

Hejsan @Tor Ingler,

Jag ber verkligen om ursäkt för att du inte har fått svar på ditt mejl tidigare, och jag har i fredags sett till att du ska ha fått återkoppling.

Vi har just nu hög belastning på inkommande mejl till vår kundservice som genererar lite längre svarstider än vanligt. Vi jobbar på att svara på allt så fort vi kan i turordning.

Jag passar på att önska dig en fin måndag, och välkommen hit till forumet!
Visa original

13 svar

Hejsan kan du svara
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Tor Ingler,

Jag ber verkligen om ursäkt för att du inte har fått svar på ditt mejl tidigare, och jag har i fredags sett till att du ska ha fått återkoppling.

Vi har just nu hög belastning på inkommande mejl till vår kundservice som genererar lite längre svarstider än vanligt. Vi jobbar på att svara på allt så fort vi kan i turordning.

Jag passar på att önska dig en fin måndag, och välkommen hit till forumet!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan kan du svara

Hej Hasan!

Har du en fråga som är relaterad till denna tråd? Annars rekommenderar jag att du startar ett nytt ämne, och ställer din fråga där så kommer forumet eller vi besvara dig så fort som möjligt. 😊
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej kan ni aktivera mitt simkort

Hej igen!

Jag ser att min kollega har besvarat ditt ärende. Om ditt abonnemang är spärrat kommer spärren hävas så fort vi mottagit din inbetalning.
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag har redan betalt för det veckan

Kanon! I sådana fall släpps spärren så fort betalningen inkommit till oss. 😊
Användarnivå 6
Emblem +8

Hej igen.

Jag ber dig vänligen att hålla dig till en tråd i framtiden om du önskar hjälp med ditt ärende, alternativt att du kontaktar vår kundservice om du vill ha hjälp med ett specifikt ärende.
Användarnivå 6
Emblem +8
@Hasan Det har hänt mig ibland också. Men det kan bero på hur man betalar. Ibland kan det ta tre bankdagar, alltså när de jobbar på banken. Jag vet inte hur det är med andra banker, men på min bank finns det en speciell länk för att ladda kontantkort. Har man abonnemang, så kan det som sagt ta några dagar. Så det beror nog på vilken betalningsform du använder.

Det löser sig nog inom max 3 dagar får vi hoppas. Men det är ju katastrof om man inte kan ringa. Jag vet inte om Hallon har funderat på det och kanske kunde lägga till lite marginal för helger och så?

Vi får fråga @Linnea ,det kanske redan finns skrivet någonstans?

Hej på er! 😊

När det handlar om att ens abonnemang är spärrat på grund av utebliven betalning kommer spärren på abonnemanget inte släppas förrän betalningen har inkommit till oss. Detta tar normalt 1-3 bankdagar, men det är även beroende på vilken bank man använder sig av och liknande.

Så som sagt - avvakta ungefär 3 bankdagar så ska betalningen ha inkommit till oss, och då släpps spärren automatiskt. Du får ett SMS när spärren släpps.
Användarnivå 6
Emblem +8
Ser inget svar på varför er chat inte fungerar.

Hejsan @Mariecarlssonramirez & välkommen till forumet!

Så vitt jag vet ska chatten vara igång, och det ska gå att kontakta oss. Upplever du problem med chatten? Har du möjlighet att beskriva närmre vad det är som inte fungerar? 😊
Användarnivå 2
Emblem +7
@Hasan Det har hänt mig ibland också. Men det kan bero på hur man betalar. Ibland kan det ta tre bankdagar, alltså när de jobbar på banken. Jag vet inte hur det är med andra banker, men på min bank finns det en speciell länk för att ladda kontantkort. Har man abonnemang, så kan det som sagt ta några dagar. Så det beror nog på vilken betalningsform du använder.

Det löser sig nog inom max 3 dagar får vi hoppas. Men det är ju katastrof om man inte kan ringa. Jag vet inte om Hallon har funderat på det och kanske kunde lägga till lite marginal för helger och så?

Vi får fråga @Linnea ,det kanske redan finns skrivet någonstans?
Hej kan ni aktivera mitt simkort
Ser inget svar på varför er chat inte fungerar.
hej

Svara