Privat
Företag
Fråga

familjeabonnemang med hallonkund går ej

  • 8 November 2023
  • 3 kommentarer
  • 374 visningar

Jag står som ägare till två Hallonabonnemang. Men får inte in det andra numret när jag försöker lägga till det. Jag trycker på  “behåll nummer” och slår in det andra numret. Det står numret är inte giltligt. Vad gör jag för fel?


3 svar

Användarnivå 4

Jag står som ägare till två Hallonabonnemang. Men får inte in det andra numret när jag försöker lägga till det. Jag trycker på  “behåll nummer” och slår in det andra numret. Det står numret är inte giltligt. Vad gör jag för fel?

Lite oklart vad du menar och vad du gör i vilken situation. Beställer du ett abonnemang?

Nej, jag försöker lägga till min dotters nummer som står på mig så det blir familjeabonnemang. Men det kommer upp att numret inte är giltligt. 

Användarnivå 4

Nej, jag försöker lägga till min dotters nummer som står på mig så det blir familjeabonnemang. Men det kommer upp att numret inte är giltligt. 

 

Det låter som att du behöver kontakta hallon.

Kommentera