Fråga

Går ej att surfa men det finns 18gb kvar

  • 25 juli 2020
  • 1 svar
  • 121 visningar

Vid månadsskiftet juni/juli så slutade surfen att fungera fastän den fyllts på med en ny period. Sim-kortet är utbytt och det är testat i 3 olika telefoner, nätverksinställningarna är nollställda, har jämfört dem med ett av mina andra hallon-abonnemang och de är likadana, telefonen är omstartad ett flertal gånger men inget hjälper. Det visas hela tiden ett meddelande i safari att surfen är slut.  Er support har gjort uppdateringar av abonnemanget, men det hjälpte inte heller Hur får jag igång surfen igen?


1 svar

Användarnivå 1

Hejsan @Cartur!

Varmt välkommen till forumet och kul att du hittat hit:grinning:

Låter verkligen märkligt att du inte kan surfa om det är så att du har data kvar! Du kommer behöva kontakta vår kundservice igen då vi på forumet inte tillgång till kunduppgifter, du når dem via mejl eller chatt så kommer dem självklart hjälpa dig reda ut ditt ärende.


Allt gott! 

Svara