Fråga

har ej fått mitt simkort

Hej, jag bytte från vimla till hallon i mitten av december men har fortfarande inte fått mitt simkort. Kan ni snälla hjälpa mig. Det är jätte mycket problem då jag ej kan ringa någon. 

mvh,, Kevin

3 svar

HEJ. Det är precis så för mig också och man blir sååå Frustrerad Irriterad och Helt uppställd då man ej kan förmedla sig till någon! Jag har skrivit flera ggr hur det är och hur Viktigt det är med att få det fortast möjligt och om man kan Ringa dem i detta Viktiga el att de Ringer mig för man måste ju Prata med någon och inte detta statiska forum i Viktiga frågor . Och betalt tar de fast man inte har något simkort??? Hur skall man få ordning på detta och få dem att reagera och Åtgärda..? 

Precis samma här. Mitt ärende har blivit försenat i två veckor nu. Jag hoppas att de kan se det här och hjälpa oss båda så fort som möjligt för jag kan inte ringa alls och har många ärenden jag behöver sköta. 

Har inte heller fått mitt simkort. Beställde nytt 27/12, fick svar att det skulle komma på posten inom 1-3 vardagar. Nu har det gått över 2v. Betalning är gjord 99:-. Eftersom de verkar skicka som vanligt brev finns det kanske risk att det kommer bort. Vem blir ansvarig då? Om Hallon tycker att jag ska beställa igen kommer jag byta operatör istället. 

Svara