Besvarat

Inga signaler när jag ringer

När jag ringer så kommer det aldrig signaler (Ringer inte på telefonen jag ringer till)
Eller så står det ej registrerad på nätverk när jag försöker ringa.
Kan skicka sms och använda mobilsurfen.
Gäller en samsung galaxy s6 edge om det spelar någon roll
icon

Bästa svar av Tor 2 oktober 2018, 11:36

Hej @Zyxzon.

Varmt välkommen till forumet! :)

Märkligt,

Jag har gjort en sökning i våra system och kan se att allt är i sin ordning. Tillfälliga problem löses oftast med en vanlig omstart, eller att man stänger av telefonen och tar ut SIM-kortet i 10-15 minuter och sedan startar upp på nytt. Om det fungerat bra tidigare är lösningen ofta att bara avvakta någon/några timmar.

Jag skulle även vilja att du gör ett s.k. korstest. Det betyder att du testar ditt SIM-kort i en annan telefon för att se om det fungerar bättre i den. Genom att göra så, får vi enkelt reda på om problemet ligger i telefonen eller i SIM-kortet.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Zyxzon.

Varmt välkommen till forumet! :)

Märkligt,

Jag har gjort en sökning i våra system och kan se att allt är i sin ordning. Tillfälliga problem löses oftast med en vanlig omstart, eller att man stänger av telefonen och tar ut SIM-kortet i 10-15 minuter och sedan startar upp på nytt. Om det fungerat bra tidigare är lösningen ofta att bara avvakta någon/några timmar.

Jag skulle även vilja att du gör ett s.k. korstest. Det betyder att du testar ditt SIM-kort i en annan telefon för att se om det fungerar bättre i den. Genom att göra så, får vi enkelt reda på om problemet ligger i telefonen eller i SIM-kortet.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Jag har samma problem det står att inte registrerad i nätverk. Jag har provat en annan mobiltelefon och har även startat om  100 gånger. 

Problemet att jag varit utan telefon i en vecka nu och man kan inte ringa er och ni svarar inte men hur ska man lösa problemet vilken dålig kundservice ni har

Svara