Ingen service

  • 30 december 2020
  • 4 kommentarer
  • 131 visningar

Jag behöver antingen en live chatt eller att ni ringer mig för vad jag kan se så har ni ändrat bolag man skickar in faktura till, och jag betalade påminnelse avgift men ändå har jag ingen service, ingen kan ringa mig ingen kan meddela mig 


4 svar

Tappade min kö på 25! Ring det numret tack.

Användarnivå 5
Emblem +1

Tappade min kö på 25! Ring det numret jag har angivet tack.

Hallon ringer aldrig upp någon. Du får försöka igen med chatten, tills du kommer fram (eller byta operatör)

Användarnivå 3
Emblem +3

Tappade min kö på 25! Ring det numret jag har angivet tack.

Hallon ringer aldrig upp någon. Du får försöka igen med chatten, tills du kommer fram (eller byta operatör)

Om jag undrar något brukar jag ta det via mail, fungerar bra för mig.

Användarnivå 5
Emblem +1

Tappade min kö på 25! Ring det numret jag har angivet tack.

Hallon ringer aldrig upp någon. Du får försöka igen med chatten, tills du kommer fram (eller byta operatör)

Om jag undrar något brukar jag ta det via mail, fungerar bra för mig.

 

Ja det går ju också bra. Mer information om kontaktvägar finns på

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara