Besvarat

Ingen täckning


Hej!
Vi har precis stoppat i det nya SIMkortet i mobilen. 3.se har stängt ner det gamla abbonemanget och den nummer flytt ska vara gjord från er. Det finns ingen täckning...hur gör vi?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Linnea 24 augusti 2018, 08:06

Hejsan @Huddlan!

Det låter som du behöver aktivera simkortet. Det kan du göra via Mina sidor, genom att klicka på Aktivera här:



Kan du kika så simkortet är aktiverat?
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Huddlan!

Det låter som du behöver aktivera simkortet. Det kan du göra via Mina sidor, genom att klicka på Aktivera här:



Kan du kika så simkortet är aktiverat?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @Huddlan!

Har du fått igång simkortet? 😃

Som kortet har slutat fungera och testat i annan telefon men det funkar inte där heller 

Svara