Besvarat

Kan ej aktivera nya kortet

Hej. Fick nya sim-kortet häromdagen då det andra dränktes i juice och får igång allting o går in på mina sidor men finns ingenstans där jag kan aktivera kortet? Det står bara med grå text nytt sim-kort beställt behöver aktiveras vid ankomst. Enl vad jag sett så ska man hamna på en helt annan sida när man koggar in för detta men det gör inte jag o får inte heller valmöjligheten att kunna aktivera det? Vad göra

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Linnea 4 september 2018, 09:35

Hejsan @Daniella & välkommen till forumet.

Kul att du har hittat hit! 😊

Vad märkligt att det inte har gått att aktivera simkortet, har du fått det att fungera nu? Det ser nämligen ut som det när jag kikar på det här ifrån.

Ha det bäst!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Daniella & välkommen till forumet.

Kul att du har hittat hit! 😊

Vad märkligt att det inte har gått att aktivera simkortet, har du fått det att fungera nu? Det ser nämligen ut som det när jag kikar på det här ifrån.

Ha det bäst!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!

Har du fått igång simkortet ännu? 😊

...När ska Hallon skaffa ett kundtjänst-telefonnummer..? Chatten är ju bara öppen till 16 och via meddelande-funktionen tar det “1-2 dagar”. Suck… :expressionless: Det är den stora nackdelen med Hallon… Älskar annars resten och är en trogen kund - dock svårt att få tag på dem när det väl är “akut” som när SIM kortet inte fungerar (vilket gör mobildatan onåbar….)

Svara