hej hallon .. för ett par dagar sedan blev jag kontaktad av er per automail där jag får infomationen kring en misslyckad autogiro dragning för en hallon betalning och jag tog mitt ansvar som kund och kontaktade er direkt efter det mailet per mail eftersom ni nu under flera dagar inte haft chatten uppe för era kunder att kunna ta direkt kontakt med er som är ett helt annat problem också….men jag har nu under flera dagar fått vänta på svar på mitt mail där jag ber er skjuta upp min betalning till nästa mån för att förhindra att fortsätta få massa auto mail av er med samma information jag fått under dom senaste dagar efter jag redan skickat in mitt mail och informerat er om upplägget … nu idag får jag ett nytt mail och nu står det att ni kommer stänga ner uppkopplingen pga av misslyckad betalning även fast jag för flera dagar sedan skickade in mitt mail för att informera er om uppsjkutningen av betalningen ..problemet är att er kundtjänst inte gör sitt jobb och svarar och behandlar mailen dom får in där kunder ska behöva vänta i 2veckor på att få svar samtidigt som ni har eran chatt nerstängd för era kunder under flera dagar nu så det förhindrar era kunder att få hjälp .. som nu leder till att ni är snabba att ta åtgärder av ärenden innan ni tar er tid och läsa era kundmails som skulle förhindra en sånn här situaton … ert system är baklänges.. ni borde inte kunna ta åtgärderna förens ni fått chans och ta emot och behandla mail informationen från kunden först sedan är det rent bedrövligt att ni nästan förhindrar era kunder från direkt kontakt med er på något sätt ...om ni har chatten nerstängd under flera dagar då blir kunder tvugna och maila in sitt ärende där man som kund får vänta över 2 veckor på att få ett svar som det ser ut nu som leder att att ni väljer att dra åtgärder innan ni behandlar era kund ärenden som ni får in ....det borde inte få fungera så…. så jag ber dig nu att titta över mitt ärende och se till att jag får min betalning uppskjuten och inte får min uppkoppling nerstängd idag .mvh