Fråga

misslyckad betalning/dragniing

• 7 januari 2021
  • 3 kommentarer
  • 469 visningar

hej hallon .. för  ett par dagar sedan blev jag kontaktad av er per automail där jag får infomationen kring en misslyckad autogiro dragning  för en hallon betalning   och jag tog mitt ansvar som kund och kontaktade er direkt efter det mailet   per mail eftersom ni nu under flera dagar  inte haft chatten uppe för era kunder att kunna ta direkt kontakt med er  som är ett helt annat problem också….men  jag har nu under flera dagar fått vänta på svar  på mitt mail där jag ber er skjuta upp min betalning till nästa mån  för att förhindra att fortsätta få massa auto mail av er  med samma information jag fått under dom senaste dagar efter jag redan skickat in mitt mail och informerat er om upplägget … nu idag får jag ett nytt mail och nu står det att ni kommer stänga ner uppkopplingen pga av misslyckad betalning  även fast jag för flera dagar sedan skickade in mitt mail  för att informera er   om uppsjkutningen av betalningen  ..problemet är att  er kundtjänst inte gör sitt jobb och svarar och behandlar mailen dom får in där kunder ska behöva vänta i 2veckor på att få svar samtidigt som ni har eran chatt nerstängd för era kunder  under flera dagar nu  så det förhindrar era kunder att få  hjälp .. som nu leder till att  ni är snabba att ta åtgärder av ärenden innan ni tar er tid och läsa era kundmails  som skulle förhindra en sånn här situaton  … ert system är baklänges.. ni borde inte kunna ta åtgärderna förens ni fått chans och ta emot och behandla  mail informationen från kunden först sedan är  det rent bedrövligt att ni nästan förhindrar era kunder från direkt kontakt med er på något sätt ...om ni har chatten nerstängd under flera dagar  då blir kunder tvugna och maila in sitt ärende där man som kund får vänta över 2 veckor på att få ett svar som det ser ut  nu som leder att  att  ni väljer att dra  åtgärder innan ni behandlar era kund ärenden som ni får in ....det borde inte få fungera så…. så jag ber dig nu att  titta över mitt ärende och se till att jag får min betalning uppskjuten  och inte får min uppkoppling nerstängd  idag  .mvh

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @salle!

Vi kan dessvärre inte kika på ditt ärende närmre här på forumet då vi inte kan ta del av dina kunduppgifter. Däremot har jag skickat ditt ärende till vår kundservice som återkommer till dig så fort som möjligt.

Allt gott!

Hej !

jag har ändrat kort uppgifter var för fungerar inte betalning

Om ni inte har fått nya kort uppgifter hör av er snarast.

mvh Ali Sohrabi

Svara

Static Template