Besvarat

Mobilsvar

• 18 December 2018
  • 10 kommentarer
  • 1648 visningar

Vilket telefonnummer skall jag ringa för att kontakt med mobilsvar?😎

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

BĂ€sta svar av Anonymous 18 December 2018, 22:22

Visa original

10 svar

I Sverige 333
i utlandet +46 735 333 333
NÀr jag ringer 333 sÀger de bara att det Àr ett ogiltigt nummer, trots att mobilsvar Àr aktiverat.. NÄgon som vet vad det beror pÄ?
Har nyss genomfört en nummerflytt frÄn en annan operatör
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
NÀr jag ringer 333 sÀger de bara att det Àr ett ogiltigt nummer, trots att mobilsvar Àr aktiverat.. NÄgon som vet vad det beror pÄ?
Har nyss genomfört en nummerflytt frÄn en annan operatör

Hej @Elin513!

DĂ„ behöver du kontakta vĂ„r kundservice, sĂ„ kan vi aktivera ditt mobilsvar manuellt. 🙂
@Linnea, tack för svar!
Ringde kundservice, men tyvÀrr sÄ funkade inte det heller. DÀremot sÄ kom jag fram om jag testade utlandsnumret. Bara det vanliga numret som inte funkar..
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
@Linnea, tack för svar!
Ringde kundservice, men tyvÀrr sÄ funkade inte det heller. DÀremot sÄ kom jag fram om jag testade utlandsnumret. Bara det vanliga numret som inte funkar..

Hej igen!

Jag förstÄr. Vad konstigt!
Har du möjlighet att se om det Àr samma problem i en annan mobiltelefon?
@Linnea tyvĂ€rr inte. Men jag fĂ„r vĂ€l se om jag kan hitta nĂ„got. Tack för svar 🙂
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
@Linnea tyvÀrr inte. Men jag fÄr vÀl se om jag kan hitta nÄgot. Tack för svar :)

Kika gĂ€rna om du kan hitta en annan telefon att lĂ„na och testa i, dĂ„ vi behöver utesluta om det Ă€r hĂ„rdvaran som strular eller nĂ„gonting annat. VĂ„rt nummer 333 fungerar nĂ€mligen i övrigt. 🙂
Hej,
Jag undrar hur kan man stÀnga av mobilsvar?
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
Hej,
Jag undrar hur kan man stÀnga av mobilsvar?

@Jack. A - du kan se hur du gĂ„r till vĂ€ga hĂ€r. 🙂

@Linnea

tyvÀrr inte. Men jag fÄr vÀl se om jag kan hitta nÄgot. Tack för svar :)

Kika gĂ€rna om du kan hitta en annan telefon att lĂ„na och testa i, dĂ„ vi behöver utesluta om det Ă€r hĂ„rdvaran som strular eller nĂ„gonting annat. VĂ„rt nummer 333 fungerar nĂ€mligen i övrigt. 🙂

Hej igen! Det Àr lÄng tid sedan sist, men jag har lyckats testa i en annan telefon nu. Det funkar som det ska i den andra telefonen.

Mvh Elin 

Svara

Static Template