Privat
Företag
Besvarat

Mobilsvaret är spärrat men aktivt på Mina sidor

Hej jag får meddelande om mobil svar men, när jag ringer 333 för och lyssna så får jag höra din mobilsvar är avstäng ?
det funkade väll innan

mvh Armani
icon

Bästa svar av Oskar 8 May 2019, 14:21

Visa original

10 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Armani!

Varmt välkommen till forumet!

Om det är så att mobilsvaret är aktivt på Mina sidor, men att det ändå inte fungerar - behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt för att få hjälp med ditt ärende.
Vi på forumet har dessvärre inte tillgång till några kunduppgifter.

Ha en fin dag!
Jag har samma problem
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @ThomH!

Är det så att ditt mobilsvar är aktiverat på Mina sidor, men inte fungerar när du försöker ringa till det?

I sådana fall behöver du kontakta vår kundservice för ytterligare hjälp i ditt ärende.

Ha en fin dag!
Jo jag har gjort det i förra veckan men fortfarande inte fått något svar
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.
Jag ser till att du får svar så fort som möjligt.

Ha en fin dag!
Jag har samma problem som de ovan. Ska kontakta Kundservice, men det är verkligen inte lätt att få svar från er.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Inger Lindstrand!

Varmt välkommen till forumet!

Det är verkligen jättetråkigt att du inte fått svar från kundservice.

Vi har som ambition att svara på våra mejl inom 1-2 arbetsdagar och du kan också chatta med oss direkt.

Ha en fin dag!

Mobil svar är avstängd jag måste kunna höra mina mobil svar, ser att samma problem

finns hos alla på denna tråden 

Användarnivå 1
Emblem +2

Mobil svar är avstängd jag måste kunna höra mina mobil svar, ser att samma problem

finns hos alla på denna tråden 

Hej @Lisa Elisabeth Åkesson 

Kontakta vår kundservce via chatt eller mejl så kommer de hjälpa dig låsa upp mobilsvaret.

Allt gott:grinning:

Har nu varit utan mobilsvar i flera veckor och teknikerna på kundtjänst har tittat på det, men det verkar inte hitta någon lösning.Vad gör man?

Kommentera