Fråga

Nytt SIM-kort som inte fungerar

• 6 januari 2021
  • 3 kommentarer
  • 194 visningar

• Nykomling
  • 2 kommentarer

Nytt SIM-kort som inte fungerar på min Samsung S10 och nummerflytt  är godkänn och klar att använda men fungerar inte fortfarande. Ingen oparatörlåst på min mobil.

3 svar

Hejsan @Siri!

Satt ditt nya SIM-kort i mobilen när nummerflytten blev klar? I sånt fall kan du behöva starta om mobilen för att det ska hoppa igång. Om det är ett nytt SIM-kort kan du även kontrollera på Mina sidor att det är aktiverat. :slight_smile:

Hej! @Martin 

Tack för tipsen ! SIM-kortet var insatt i mobilen efter nummerflytten  och jag försökte starta om mobilen flera gånger tidigare men ingenting händer och på mina sidor fanns ingen aktiveringsknapp så därför kunde jag inte aktivera det och jag har tagit kontakt med kundtjänsten men de har inte svarat än.😭

Hej !

Jag fick ingen hjälp från Hallonkunservice och därför vänder jag mig tillbaka till den här forum istället igen. 

Jag byte abonnemang från Halebop till Hallon för över 2 veckor sedan och fick betala för förra månad och den här månaden men simkortet fungerar inte fortfarande. Jag är utan abonnemanget och kan inte varken ringa, messa eller surfa. Vet ni hur man löser problemet? Är jätte tacksam för era

svar!

Svara

Static Template