Besvarat

Påfyllning

Har en fråga ang om min månads GB tar slut fylls det på automatisk fr mitt sparande GB?
icon

Bästa svar av Anonymous 10 februari 2019, 15:30

Ja, när månadspotten är slut dras det från den sparade surfen automatiskt, till nästa månadsskifte eller när saparade surfen är slut.
Visa original

8 svar

Ja, när månadspotten är slut dras det från den sparade surfen automatiskt, till nästa månadsskifte eller när saparade surfen är slut.

Hej! Mitt namn är Tony Nilsson. Det går tydligen inte att dra pengar från mitt konto, det var samma visa förra månaden så jag undrar om jag kan köpa kontantkort och fylla på själv? 

Mitt mob.nr: 079-3341492

Det funkade inte automatiskt för mig första gången månadssurfen tog slut :disappointed: Nu är jag nära gränsen igen och ville fylla på från min sparade surf (har gott om den) men minns inte hur man gör och hittar inga instruktioner. Måste jag verkligen vänta på att surfen tar slut innan jag kan fylla från sparad surf? Jag vågar faktiskt inte vänta på att det ska ske “automatiskt” denna gång också. På Mina sidor står det att surfmängden kommer att fyllas på om 6 dagar vilket är innan månadsskiftet, den 29/7, men jag kommer att få slut på surf innan dess.

Japp, nu är månadspotten förbrukad och min sparade surf är intakt. Jag får veta hur mycket jag har överskridit månadspotten med men jag hittar ff inte hur jag ska fylla på från sparad surf, det är nu andra gången automatiken inte funkar. Vad ska jag göra?

Japp, nu är månadspotten förbrukad och min sparade surf är intakt. Jag får veta hur mycket jag har överskridit månadspotten med men jag hittar ff inte hur jag ska fylla på från sparad surf, det är nu andra gången automatiken inte funkar. Vad ska jag göra?

Hejsan @Esta!:grinning:

När din ordniarie surf tar slut så ska den sparade hoppa igång automatiskt, ibland kan man behöva starta om telefonen.

Funkar det fortfarande inte för dig?

Allt gott

Svara