Besvarat

Radioskugga

• 19 april 2021
  • 1 svar
  • 43 visningar

Hej.

Bor på ett område, där abonnemanget funkar inte bra eller inte alls. När jag bytte till er runt två år sedan, fick jag höra av er, att det skulle bli betydligt bättre. Men runt hemmet och minst 150 meter åt alla håll, är det väldigt dåligt att försöka få kontakt och surfen funkar naturligtvis dåligt också. Eller inte alls. Jag får koppla hemma samtalen så, att vår fibernät får stå som stöd, så att samtalen skulle inte bli klippta. Kommer det här bli bättre någonsin? Känns så fjantigt att betala för någonting jag kan knappt använda. Och kollade just om jag skulle byta abonnemanget nedåt, men då tappar jag allt surf som jag redan sparat och betalat för! Vad är detta fjanteri? Tänker ni inte alls på trogna kunder? Vill iaf veta om ni planerar att fixa radioskuggan i närområdet eller måste man bara sluta med abonnemanget. Tack för svaret. 

icon

Bästa svar av Linnea 26 april 2021, 11:28

Hejsan @Skye Lark!

Jag kan inte svara på exakt hur det ser ut med utbyggnad då jag inte vet vilket område det rör sig om - men jag har skickat ditt ärende till kundservice som kommer hjälpa dig med abonnemanget och surfen. Det är ju trots allt speciella omständigheter. :blush::thumbsup:

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Skye Lark!

Jag kan inte svara på exakt hur det ser ut med utbyggnad då jag inte vet vilket område det rör sig om - men jag har skickat ditt ärende till kundservice som kommer hjälpa dig med abonnemanget och surfen. Det är ju trots allt speciella omständigheter. :blush::thumbsup:

Svara

Static Template