Fråga

reklamation

Hur reklamerar jag er/er tjänst?

2 svar

jag har föröskt kontakta er men det går inte som inloggad. Verkar endast vara via vanligt mejl med minst 3-4 dagars väntetid.

Jag vill inte ha en mejlkonversation - jag vill reklamera er.
Anledning: Min hyresvärd SMS:ade inbetalningsuppgifter till mig (25 mars kl 23:25) som aldrig kom fram. 29mars tvingades hon skicka dem på nytt, och det uppstod nästan en tvist då hon inte trodde att jag inte mottagit det. (Men beviset finns ju i min telefon.)
Hur många andra SMS har inte levererats???

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej!

Du reklamerar en tjänst genom att kontakta tjänsteleverantören - i detta fall hallon. Om du upplever problem med att ta emot SMS enbart från en person kan det såklart också vara ett problem i avsändarens telefon. Det behöver inte nödvändigtvis vara i din. Saknar du även andra SMS? Kan du testa skicka SMS och de om de kommer fram?

Det kan ju också röra sig om att det är hårdvarurelaterat - alltså att det är strul i telefonen som gör att du inte får SMS. Kan ha med iMessage att göra exempelvis. Det finns alltså många olika orsaker som kan göra att du inte mottagit SMSen och vi skulle behöva felsöka med dig för att ta reda på vad som orsakat detta.

Först och främst skulle jag vilja att du provar be någon annan skicka ett SMS till dig, för att se om det kommer fram. 

Svara

Static Template