Besvarat

Saldo

Användarnivå 4
Emblem +3
Varför kan man inte se sitt saldo i realtid på "Mina sidor"?
Vi hade Comviq tidigare och vi ringde/ringer en del utlandssamtal, var perfekt att direkt kunna kolla sitt saldo efter ett samtal. Saknar detta riktigt mycket.
icon

Bästa svar av Linnea 30 August 2018, 12:21

Hejsan @tingtong!

Välkommen till forumet & tack för din fråga. Kul att du har hittat hit!

Ditt saldo på Mina sidor uppdateras inte direkt i realtid, utan normalt uppdateras det med ungefär en halvtimmes fördröjning.

Jag tackar dock för att du framfört din feedback, det är viktigt för oss att veta vad du som kund tycket är viktigt. Jag för detta vidare till ansvarig!

Ha en kanonfin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @tingtong!

Välkommen till forumet & tack för din fråga. Kul att du har hittat hit!

Ditt saldo på Mina sidor uppdateras inte direkt i realtid, utan normalt uppdateras det med ungefär en halvtimmes fördröjning.

Jag tackar dock för att du framfört din feedback, det är viktigt för oss att veta vad du som kund tycket är viktigt. Jag för detta vidare till ansvarig!

Ha en kanonfin dag!
Användarnivå 4
Emblem +3
Hejsan @tingtong!

Var ser jag hur mycket jag ringt för då (utlandssamtal), med en en halvtimmes fördröjning?
Jag lyckas bara se det på föregående månads specifikation, och då är det försent.
Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @tingtong!

Var ser jag hur mycket jag ringt för då (utlandssamtal), med en en halvtimmes fördröjning?
Jag lyckas bara se det på föregående månads specifikation, och då är det försent.

Hej igen!

Vi uppdaterar dessvärre inte utlandstrafik direkt på Mina sidor, utan enbart antal minuter och SMS samt GB.

Jag har dock tagit din feedback vidare till ansvarig så vi kan se över detta i framtida utveckling.

Svara

Static Template