Besvarat

Saldo fullt utan uppkoppling

  • 4 August 2021
  • 1 svar
  • 29 visningar

Hej,

Jag har ett mobilt bredband utav er.

Det står att jag har 200/200 gb på saldot.

Men det går ej att koppla upp sig, det blir felmeddelande om att mitt saldo är slut.

Jag har ej använt mitt bredband ännu... 

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 11:19

Hejsan @AndreasL!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Använder du SIM-kortet i en router? Tänker om det är SIM-kortets PIN-kod som sätter käppar i hjulen för dig nämligen - det brukar vara en vanlig orsak. Du kan skriva in SIM-kortets PIN-kod genom att ansluta dig till routern och gå in i routerns gränssnitt.

Alternativt kan du stänga av PIN-koden med hjälp av din mobil, mer om det kan du hitta här på forumet.

Hojta gärna till om jag kan vara mer till hjälp. :relaxed:

Visa original

1 svar

Hejsan @AndreasL!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Använder du SIM-kortet i en router? Tänker om det är SIM-kortets PIN-kod som sätter käppar i hjulen för dig nämligen - det brukar vara en vanlig orsak. Du kan skriva in SIM-kortets PIN-kod genom att ansluta dig till routern och gå in i routerns gränssnitt.

Alternativt kan du stänga av PIN-koden med hjälp av din mobil, mer om det kan du hitta här på forumet.

Hojta gärna till om jag kan vara mer till hjälp. :relaxed:

Svara


Static Template