Besvarat

simkort

Har nu fått ytterligare ett simkort till min telefon Doro 6521. Smkortet fungerar ej. I displayn kommer upp inget simkort. Har även varit inne på mina sidor och aktiverat kortet men ack nej det fungerar ej. Kan tilläggas att det är inte fel på telefonen eftersom jag provat andra kort i telefonen och då är det inga problem...
icon

Bästa svar av Oskar 21 december 2018, 10:27

Hej @limonad och @meymuun!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att ni har hittat hit!

Det jag skulle rekommendera i det här fallet är att kika här för de vanligaste felsökningstipsen.

Om problemet fortfarande kvarstår, rekommenderar jag att ni kontaktar vår kundservice via mejl eller chatt, så hjälper dem er självklart vidare.

God jul!
Visa original

7 svar

jag har exakt som hennes problem nästan 2månad hur ska jag kontakta med er. jag behöver använda min simkort
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @limonad och @meymuun!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att ni har hittat hit!

Det jag skulle rekommendera i det här fallet är att kika här för de vanligaste felsökningstipsen.

Om problemet fortfarande kvarstår, rekommenderar jag att ni kontaktar vår kundservice via mejl eller chatt, så hjälper dem er självklart vidare.

God jul!

Jag har samma problem med min mammas DORO 6521. Satt 3 timmar och väntade i chatten utan att få hjälp. Funkar Hallon med DORO 6521?

Hej 

Ni har dragit pengar från mitt konto på 26 jul 2020 men simkort ska komma inom 5-7 dagar.

Varför betalar jag för dem dagarna som jag har använd inte?

Mvh 

Zohra Dost 

19871003-xxxx

Användarnivå 1

Hej @Zohra Dost!

Varmt välkommen till forumet:grinning:

När du gör din beställningen av ett abonnemang mitt i en månad betalar du inte hela månadskostnaden utan endast för de dagar som är kvar i månaden. Trots att du inte betalar hela kostnaden direkt får du använda alla samtal, mess och data som ingår i abonnemanget. Har du beställt kontantkort så har vi tyvärr inget annat sätt än att skicka ut ett simkort som är aktiverat.

Allt gott! 

Hej 

JAG har inte fått min simkortet fortfarande. 

Mvh Zohra Dost 

Användarnivå 1

Hej 

JAG har inte fått min simkortet fortfarande. 

Mvh Zohra Dost 

Då rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice via chatt eller mejl så kan de hjälpa dig vidare med ärendet.

Ha en fortsatt fin dag! 

Svara