Fråga

Simkort

Hej! Kontaktade er för ett tag sedan angående ett nytt simkort, fortfarande inte kommit något till min befintliga adress trots att jag angav den i mailkonversationen jag hade med er. Det står att ni ska uppdatera min adress efter folkbokföringen men antagligen skickas simkortet till min gamla adress .. vilket blir fel :) 

Så nu har jag betalat ett tag och har bra med surf på ett simkort som jag väntat på och försökt få tag på. Skickade efter ett nytt idag med hopp om att den ska nå min adress jag haft sedan årsskiftet.. Men, jag vill gärna att det dubbelkollas! :) 

3 svar

Hallå?

Användarnivå 5

Hallå?

Det är nog bättre att du kontaktar hallons kundtjänst istället. Här läser och svara hallons personal enbart sporadiskt.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej! Kontaktade er för ett tag sedan angående ett nytt simkort, fortfarande inte kommit något till min befintliga adress trots att jag angav den i mailkonversationen jag hade med er. Det står att ni ska uppdatera min adress efter folkbokföringen men antagligen skickas simkortet till min gamla adress .. vilket blir fel :) 

Så nu har jag betalat ett tag och har bra med surf på ett simkort som jag väntat på och försökt få tag på. Skickade efter ett nytt idag med hopp om att den ska nå min adress jag haft sedan årsskiftet.. Men, jag vill gärna att det dubbelkollas! :) 

Hejsan @Carpen!

Ajdå, såklart kan det vara så att det står fel adress och då måste vi ordna det. :blush:

Jag behöver dock skicka ditt ärende till vår kundservice, eftersom det är dom som kan kika på dina kunduppgifter. Du kommer få ett automatiskt mejl, så svara gärna där med dina kunduppgifter så får du snabbare hjälp av en kollega till mig. 

Vi har även haft en del förseningar i leveransen av SIM-kort, och du kan läsa mer om det här: 

Svara

Static Template