Besvarat

Slut på surf

  • 20 november 2020
  • 1 svar
  • 91 visningar

Hallon har inte fungerat sedan 1/11.Säger att surfen är slut men det finns nästan 40 GB kvar.Har anmält per mail till supporten men efter ett par mailväxlingar har jag inte hört något sedan 14/11.Är det dags att säga upp abonnemanget tro. SIM-kortet fungerar inte på annan enhet heller

icon

Bästa svar av Linnea 23 november 2020, 10:15

Hejsan @johanryb!

Jag har skickat en påminnelse om ditt ärende till vår kundservice, så att du får återkoppling så fort som möjligt. :blush:

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @johanryb!

Jag har skickat en påminnelse om ditt ärende till vår kundservice, så att du får återkoppling så fort som möjligt. :blush:

Svara