Besvarat

Surf fungerar inte trots att det finns kvar

På min sons abonnemang står det i ”Mina sidor” att det finns 11 gb kvar. Trots detta kan han inte surfa. Vi testade att köpa en extra gb och då hoppade surfen igång. Frågan är om han kommer att kunna fortsätta surfa när denna nyinköpta gb är slut? Han har startat om telefonen flera ggr. 

icon

Bästa svar av Martin 30 June 2021, 09:50

Halloj i tråden!

Jag har startat en undersökning nu på morgonen för att se om det är något i surfsystemen som inte rullar på som det ska. Jag återkommer så snart jag fått mer kött på benen! :blush:

Uppdatering 2021-07-01: 

Goda nyheter! Detta ska vara löst nu. Problemet uppstod för vissa användare efter en uppdatering av vår portfölj. Detta är nu åtgärdat samt setts till att samma problem inte uppstår i framtida uppdateringar.

Vi ber verkligen om ursäkt för detta och tackar ödmjukast för tålamodet! :pray:

Visa original

9 svar

Upplever exakt samma problem sedan 1 vecka tillbaka. 100 gb. Får meddelande att surf är slut fast 100 gb syns på mina sidor. Fyllde på med 1 gb och surf startade. Men när 1 gb var slut så funkade inte internet igen. Trots 100 gb. Ingen hjälp från kundservice överhuvudtaget. 

Halloj i tråden!

Jag har startat en undersökning nu på morgonen för att se om det är något i surfsystemen som inte rullar på som det ska. Jag återkommer så snart jag fått mer kött på benen! :blush:

Uppdatering 2021-07-01: 

Goda nyheter! Detta ska vara löst nu. Problemet uppstod för vissa användare efter en uppdatering av vår portfölj. Detta är nu åtgärdat samt setts till att samma problem inte uppstår i framtida uppdateringar.

Vi ber verkligen om ursäkt för detta och tackar ödmjukast för tålamodet! :pray:

hej 210803

vi har samma problem som ovanstående skriver, från 1/8 har min son 8 GB i surf enligt Mina Sidor, men surfen fungerar ej, vi har startat om telefon flertal gånger, testat andra telefoner utan att uppnå något resultat.

så innebär detta då att vi måste fylla på med extra surf för att hans surf ska komma igång?

tacksam för återkoppling

Samma här 210804

Samma sak här

Hej! Jag har samma problem som de andra i tråden. Står att jag inte har data, men när jag loggar in så är allt kvar. Sedan minst en månad tillbaka,

Samma här… ingen surf på 23 dagar nu. Kontaktat kundtjänst 4 ggr och fick svar en gång att skicka in mina uppgifter igen sen tyst förutom ett mejl där dom frågade om jag va nöjd med hjälpen från kundtjänst. Vafan svarar man på det!.. nån Nils skrev i forumet att jag skulle skicka pm så skulle han hjälpa mig. Så det gjorde jag för nån vecka sen och fortfarande inte hört nåt. Tror helt ärligt inte det finns nån kundtjänst. Varit kund sen 2016 men sagt upp båda abonnemangen nu

Jag ställer mig i kön med de som har samma problem. Återkommande dessutom…

//D

Jag har också samma problem på ett av mina abbonemang, ingen surf sedan 1/8 trotsa att det är fullt enligt Mina Sidor.

Har testat med en ny telefon men det hjälper inte.

Svara

Static Template