Fråga

Surfen uppdateras inte i början på månaden trots att det står 6GB när jag loggar in på kontot


Surfen uppdateras inte sedan 1 juli trots att det står 6GB när jag loggar in på kontot.

Har försökt allt som rekommenderas som stänga av, nollställa nätverk, etc…

Räknngen betalt6 … 

Vad ska jag göra???

 

 


4 svar

Användarnivå 1

Hejsan @AED32!

Varmt välkommen till forumet! 

 

Har du fortfarande problem med att kunna surfa på mobilen?

 

Allt gott!:grinning:  

Ja, tyvärr!
Och jag har försökt allt, till och med att byta och använda simkortet i en annan mobil telefon.
Finns det någon lösning?

Vill ni kanske kostnadsfritt skicka ett nytt simkort?

Med vänliga hälsningar

Användarnivå 1

Hejsan @AED32!

 

Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundservice så de kan göra en ordentlig felsökning med dig och se om det är simkortet det är fel på.

 

Allt gott!  

Användarnivå 2

Eftersom kundtjänstkontakter är lite svåra att hitta så kommer här en länk:

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

vardagar 9-10 gäller för chatten.

Svara