Fråga

Surfproblem

• 17 september 2020
  • 4 kommentarer
  • 160 visningar

Hej! Igår köpte jag ett abb av er på 4GB surf med 40GB extra i välkomstbonus. Jag har nu använt 4 utav dem då jag har streamat så inget konstigt så, men nu när de är slut kan jag inte använda de resterande 40? På mina sidor står det att de är 40gb kvar men går ej att surfa på telefonen, trots att jag startat om osv. Vad är detta alltså? Dålig start

4 svar

Användarnivå 1

Hej surfproblem.

Har du streamat,, film och annat, São som att delar ut surfen? Det räcker med att kolla på så som Telia Play någon timme så är 20Gb. Borta. Tänk på att surfen på hallon.se inte uppdateras direkt, utan kan ta en någon timme. MEN I din mobil kan du se hur mycket du har förbrukat. Har du android? Går i. Din på Anslutningar sedan, dataandvändni g.

Har du iPhone. Går du in på inställningar, mobilnät och där finner du hur mycket du har förbrukat.

Lycka till.

MED vänliga hälsningar,

MZ

Ca 1h streamande drar ca 1GB. Jobbar själv hos en annan operatör så vet hur det där fungerar. Har full koll på min förbrukning och har inte gjort av med 44GB. Har fått meddelande på sms om hur förbrukningen legat till oxå. Tror inte uppdateringen på mina sidor tar 7h heller. Det står ju för mig att mi. månadsförbrukning är slut men ”sparad” data är kvar. Varav det är 40GB som jag garanterat inte använt. Dessa 40 i välkomstbonus är ju inte aktiva? 

Förbrukning i telefonen är 4.2GB btw

Hej! Igår köpte jag ett abb av er på 4GB surf med 40GB extra i välkomstbonus. Jag har nu använt 4 utav dem då jag har streamat så inget konstigt så, men nu när de är slut kan jag inte använda de resterande 40? På mina sidor står det att de är 40gb kvar men går ej att surfa på telefonen, trots att jag startat om osv. Vad är detta alltså? Dålig start

Hejsan @amandajangge!

Upplever du fortfarande problem med att du inte kan använda extrasurfen? Fick nämligen höra att det fanns ett problem för vissa användare som inte kunde använda extrasurfen men att detta ska ha blivit åtgärdat i en buggfix.

Svara