Surfproblem

  • 14 november 2020
  • 3 kommentarer
  • 100 visningar

Hej

 min mobilnät funkar ej på 6 dagar 


3 svar

Hejsan @Alex123!

Har du möjligheten att testa SIM-kortet i en annan mobil för att utesluta om felet ligger i SIM-kortet eller mobilen?

Om inte kan du testa att nollställa nätverket i din mobil. På en Samsung gör man detta genom att gå in i Inställningar > Anslutning > Mobilnätverk > Åtkomstpunktsnamn > tryck på alternativsymbolen uppe i högra hörnet > Återställ till standard > Återställ.

Jag har testat allt och det funkar inte fortfarande 

Jag har testat allt och det funkar inte fortfarande 

Okej, då kanske det är något i abonnemanget som inte är rätt. Jag skickar detta till kundservice så att dom kan hjälpa dig kika närmare på abonnemanget. Dom återkommer till dig per mejl, så håll koll på inkorgen. :slight_smile:

Svara