Fråga

Täckning

  • 12 juni 2021
  • 1 svar
  • 64 visningar

Antingen har jag 100% täckning eller 0% täckning. Ikväll har jag ingen täckning öht.

Har bett om ett nytt SIM-kort, vilket jag fick. Det fungerade inte alls.

Bad om support ang detta och Hallon svarar inte överhuvudtaget. 

 

 

Kommer behöva byta operatör snarast om ni inte skärper till er.

 

Nej, jag vill inte ha ett svar “hej vad tråkigt att xxx inte fungerar”. Fixa skiten istället.


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2

Antingen har jag 100% täckning eller 0% täckning. Ikväll har jag ingen täckning öht.

Har bett om ett nytt SIM-kort, vilket jag fick. Det fungerade inte alls.

Bad om support ang detta och Hallon svarar inte överhuvudtaget. 

 

 

Kommer behöva byta operatör snarast om ni inte skärper till er.

 

Nej, jag vill inte ha ett svar “hej vad tråkigt att xxx inte fungerar”. Fixa skiten istället.

Här är det mest andra kunder som skriver och läser. Prova hallons kundtjänst, om du inte redan gjort det.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template