Hej! Jag blev medlem hos hallon för cirka 2 år sen. Jag var väldigt nöjd med abonomanget och täckningen , till en början.
Efter lite drygt ett år in i relationen med hallon var det något som hände. Jag började få svåra täckningsproblem. Det låter som ett väldigt enkelt problem tyckee ni, nej detta var och är ett väldigt unikt problem. Jag kan alltså ha Full täckning en sekund och sedan dimpa ner till ”ingen täckning” nästa sekund. Till en början tänkte jag att ”ok det är för att jag befinner mig lite utanför stan” men detta började hända allt oftare och tillochmed mitt i centrum i vår lgh där jag SKA normaltsätt ha full täckning.
Jag genomgick alla potentiella lösningar. Jag skickade in min telefon till Apple, jag bytte simkort, jag provade i annan telefon, och ingeting hjälpte. Jag hade inget annat val än att bryta vår relation och gå vidare till en annan (som jag inte hade ett enda problem med)
Nu 2 år senare kände jag att det saknades något i mitt liv. Jag hade funderat allt mer på relationen till hallon , och glömde bort den tuffa tiden vi hade till varandra, men valde att försöka bygga upp den igen.
När mitt byte var klart glädjes jag enbart i en kort stund när jag insåg och fick uppleva samma svåra och tydligen omöjliga problem återigen.
Nu tänker ni kanske ”men vadå? Byt bara till en annan op igen” Svar nej! Här är min kärlek och jag vill mer än gärna bara få ett normalt sbonomang så man kan ringa när man vill och surfa var jag vill.
Jag har försökt studera detta problem jag har och det verkar, nu säger jag bara verkar för jag vet inte någonting, som att telefonen/simkortet? inte riktigt hänger med när man byter mast. För när jag tillexempel åkte ner till skåne från Kalmar hade jag inte täckning en enda gång.
Ja vet inte vad jag ska göra. Jag behöver hjälp och jag vill veta om det är fleeer som har samma problem som mig.
Mvh En förkrossad kvinna