Besvarat

Telefonsvarare

Hej, Jag haft min nya abonnemang i några mån nu. Har inga telefonsvarare än. Jag har skickat min fråga flera ggr men ingen svar än. Jag har ändrat flera ggr och den är aktiv och bekräftat men fortfarande finns inte telefonsvarare.
För mig är extra viktig att ha den för att jag använder min mob till kunderna.
Har hallon inga telefonkontakter och så dåligt kundservice? Skulle aldrig valt det om jag visste detta.
icon

Bästa svar av Oskar 11 februari 2019, 08:50

Hej @Malos!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut din situation och det är precis som du är inne på att vi inte har någon kundservice via telefon. Detta är i ett försök att hålla så konkurrenskraftiga priser som möjligt.

Det låter verkligen superkonstigt att mobilsvaret inte fungerar som det ska.
Det här är dessvärre en fråga som kundservice behöver ta tag i, så jag rekommenderar dig att kontakta dem via mejl eller chatt så ska de så klart hjälpa dig lösa ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Malos!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut din situation och det är precis som du är inne på att vi inte har någon kundservice via telefon. Detta är i ett försök att hålla så konkurrenskraftiga priser som möjligt.

Det låter verkligen superkonstigt att mobilsvaret inte fungerar som det ska.
Det här är dessvärre en fråga som kundservice behöver ta tag i, så jag rekommenderar dig att kontakta dem via mejl eller chatt så ska de så klart hjälpa dig lösa ditt ärende.

Allt gott!

Jag vill stänga min telefonsvarare

Jag vill stänga min telefonsvarare

Hejsan @Zveki7!

Du kan stänga av ditt mobilsvar inne på Mina sidor. :slight_smile:

Svara