Totalt obefintlig och värdelös support

Är i Spanien och skulle lyssna av mitt mobilsvar FRÅN MIN EGEN TELEFON. Då krävdes det en kod som jag inte har någon aning om.

Ringde upp mobilsvar flera ggr och tryckte # varje gång för att få en ny kod per SMS. Har dock inte fått något sms. 

Nu är mitt mobilsvar spärrat  

Sanslöst oseriöst företag med obefintlig support. 

Har mailat kundtjänst men har såklart inte fått återkoppling.

Har även försökt nå hallons totalt efterblivna kundtjänst genom chatten, men blivit bortkopplad efter lång tids väntan varje gång. Har väntat från plats 70+ till 14 och närliggande nummer för att sedan behöva ställa mig i kö igen. Gjort detta 5ggr.

Behöver ha ett fungerande mobilsvar och att behöva ödsla massa tid pga en sådan enkel grej som att komma i kontakt med kundtjänst är galet.

Okej att ni är ett lågprisföretag. Däremot är det inte på något vis mycket billigare än övriga liknande aktörer på marknaden.  

Ni på Hallon borde skämmas över ert värdelösa kundtjänst-upplägg.

Och till övriga:

Är det någon som har tips på vad man kan göra själv för att lösa problemet?

Problemet:

Mobilsvar krävde plötsligt en kod (trots att jag ringer från min egen telefon). Och jag får ej någon ny kod sms:ad till mig då jag trycker # (som anges som åtgärd av den automatiska rösten)  

3 svar

Ni är fullständigt hopplösa. Vad är det för svagbegåvade typer som sitter i er support egentligen?

Förutom att massor av ggr behövt ödsla tid genom att sitta i kö i er värdelösa chatt, för att bli bortkopplad då det endast är några nummer kvar, har jag haft en never-ending-mailkontakt med sanslöst sega återkopplingar utan svar på mina frågor eller någon support.

Det krävdes plötsligt och helt ologiskt en kod då jag skulle lyssna av mitt mobilsvar då jag nu befinner mig i Spanien. Jag varken känner till någon kod, eller har någonsin behövt slå in en kod då jag lyssnat av mitt mobilsvar (från utlandet eller hemma i Sverige). 

Den automatiska rösten säger att man skall trycka # för att få koden skickad per sms. Detta har jag gjort massor av ggr. Har dock ej fått något sms.

Istället spärrades mobilsvar.

Efter massa menlösa mail fram och tillbaka med er kundtjänst så skrev nu att problemet var löst. Ni har dock ej skickat mig den jäkla kod som FORTFARANDE  behövs då jag ringer upp mobilsvar, som inte lägre är spärrat. Men som fortfarande kräver en kod.

En kod som jag redan i mitt första mail klart och tydligt efterfrågade.

Det känns som en dålig komedi. Och sanslöst frustrerande då ni är så sjukt tröga och inkompetenta.

Ni borde skämmas.

Användarnivå 5

Ni är fullständigt hopplösa. Vad är det för svagbegåvade typer som sitter i er support egentligen?

Förutom att massor av ggr behövt ödsla tid genom att sitta i kö i er värdelösa chatt, för att bli bortkopplad då det endast är några nummer kvar, har jag haft en never-ending-mailkontakt med sanslöst sega återkopplingar utan svar på mina frågor eller någon support.

Det krävdes plötsligt och helt ologiskt en kod då jag skulle lyssna av mitt mobilsvar då jag nu befinner mig i Spanien. Jag varken känner till någon kod, eller har någonsin behövt slå in en kod då jag lyssnat av mitt mobilsvar (från utlandet eller hemma i Sverige). 

Den automatiska rösten säger att man skall trycka # för att få koden skickad per sms. Detta har jag gjort massor av ggr. Har dock ej fått något sms.

Istället spärrades mobilsvar.

Efter massa menlösa mail fram och tillbaka med er kundtjänst så skrev nu att problemet var löst. Ni har dock ej skickat mig den jäkla kod som FORTFARANDE  behövs då jag ringer upp mobilsvar, som inte lägre är spärrat. Men som fortfarande kräver en kod.

En kod som jag redan i mitt första mail klart och tydligt efterfrågade.

Det känns som en dålig komedi. Och sanslöst frustrerande då ni är så sjukt tröga och inkompetenta.

Ni borde skämmas.

Detta är inte hallons kundtjänst utan ett användarforum. De allra flesta som skriver här är enbart andra kunder. Hallons personal tittar in här sporadiskt.

Kontakta deras kundtjänst istället.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

AntonS,

Som jag redan beskrivit har jag redan varit i kontakt med deras s.k. ”Kundtjänst” via de kanaler de erbjuder.

Detta har förutom slöseri på min tid och frustration, inte genererat ett dugg.

Problematiken har beskrivits klart och tydligt. Och jag har klart och tydligt efterfrågat den kod som efterfrågas då jag ringer mobilsvar. Den kod som den automatiska rösten säger att man kan få skickad per sms om man trycker #.

Det kommer ej någon kod per sms. Och Hallons skrämmande inkompetenta support skickar inte heller koden, utan svarar glatt att ”mobilsvar-spärre nu är borttagen”, UTAN att skicka den kod som jag tydligen plötsligt behöver. Trots att de vet att jag inte har den. Och trots att jag inte fått den per sms trots massor av försök.

Jag har personligen 3st Hallon-abonnemang. Ångrar från djupet av mitt hjärta att jag sedan 2017 varit kund hos detta skräpföretag. Så fort jag kommit hem till Sverige igen och orkar ta tag i detta ska jag byta till en seriös operatör.

Svara

Static Template