Privat
Företag
Besvarat

vidarekoppling

• Anonymous
  • 0 kommentarer
min vidarekoppling har slutat fungerar efter att jag skaffat erat abonemang, min fråga är varför för jag behöver den jätte nödvändigt.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Linnea 13 August 2018, 13:42

Visa original

9 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Bashir!

Vad roligt att du har hittat till forumet. Välkommen hit! 😄

Som det ser ut idag erbjuder vi på hallon inte att vidarekoppla samtal, så därav kommer en tidigare eventuell vidarekoppling att försvinna om du har bytt till oss som operatör.

Jag beklagar verkligen om detta har orsakat problem för dig!

Om du behöver ha en vidarekoppling till ditt hallonnummer ska det dock gå fint, så längre operatören som har det andra nummer erbjuder vidarekoppling.
Kan kundtjänst hjälpa mig??
Jag befinner mig 50 mil ifrån min brevlåda och kan inte nås per tel för att mitt sim-kort slutade fungera igår pga nr-flytt till Hallon!
Jag behöver därför akut vidarekoppla mitt nr till ett annat, tills jag får mitt nya sim-kort skickat till mig av husvakten!! 😰
Användarnivå 6
Emblem +8
Kan kundtjänst hjälpa mig??
Jag befinner mig 50 mil ifrån min brevlåda och kan inte nås per tel för att mitt sim-kort slutade fungera igår pga nr-flytt till Hallon!
Jag behöver därför akut vidarekoppla mitt nr till ett annat, tills jag får mitt nya sim-kort skickat till mig av husvakten!! 😰

Hejsan @Helen1966!

Vad kul att du hittat till forumet, och tack för din fråga!

Jag har lagt in din tråd i en tidigare som gällde vidarekoppling, och hoppas den ger dig svar på din fundering.

Ha det fantastiskt!
Hej, imorse tyckte min son att min telefon behövde ett bad.
Ny telefon är på ingång men kan jag vidare koppla mina samtal till ett annat telefonnummer tills den nya telefonen är i bruk?
Hej, imorse tyckte min son att min telefon behövde ett bad.
Ny telefon är på ingång men kan jag vidare koppla mina samtal till ett annat telefonnummer tills den nya telefonen är i bruk?

Hejsan @Nathali.

Ajdå, det låter inte alls bra.

Jag har flyttat in din tråd i denna då vi har besvarat denna typ av fråga tidigare! :)

Ha en fortsatt fin dag!
Ni tillhandahåller tydligen inte vidarekoppling till annat nummer, varför inte?
Tänker ni inom en snar framtid göra det möjligt att vidarekoppla?
Vidarekoppling har funnits som standard hos många andra leverantörer sedan tiden då jag använde fast telefoni, det borde vara standard i dessa dagar.*
Ni tillhandahåller tydligen inte vidarekoppling till annat nummer, varför inte?
Tänker ni inom en snar framtid göra det möjligt att vidarekoppla?
Vidarekoppling har funnits som standard hos många andra leverantörer sedan tiden då jag använde fast telefoni, det borde vara standard i dessa dagar.*

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna.

Jag har tyvärr ingen exakt prognos för när eller om vi kommer att införa vidarekoppling.
Användarnivå 3
Hej! Ni på Hallon lämnar lite förvirrande uppgifter här i forumet när det gäller vidarekoppling. Det är en sak att ni inte kan lägga in det från kundservice men åtminstone jag kan vidarekoppla mitt nummer i min mobil. Testade precis. Ni har alltså vidarekoppling så var tydliga i era svar! Folk, exv @ZiggePumi blir ju vilseledda annars.
Man kan vidarekoppla samtal om man använder menyn i telefonen eller skriver koden. Att inte kundtjänst kan lägga in den gör ju inte att man inte kan använda den helt.

Kommentera