Besvarat

Vidarekoppling??

Hej,

Hur kan man INTE erbjuda vidarekoppling?? Stämmer det verkligen? I så fall - vad är orsaken?
icon

Bästa svar av Linnea 29 October 2018, 09:16

Visa original

9 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @DanielW.

Varmt välkommen till forumet! :)

Det är en funktion som vi inte har stöd för i dagsläget. Jag kan föra önskemålet vidare, så kanske det i framtiden kan implementeras.

Ha en fin dag!
Det är ju redan implementrat i Tre mobilnät. Vad hindrar er från att använda det även på denna produkt?
Användarnivå 4
Emblem +2
Det är ju redan implementrat i Tre mobilnät. Vad hindrar er från att använda det även på denna produkt?
Anledningen till att vi inte har stöd för det i dagsläget beror på att vi har olika system. Att vi delar nät med tre, stämmer bra. Men det är en annan femma systemmässigt.

Ha en fin dag! 🙂

Det är ju redan implementrat i Tre mobilnät. Vad hindrar er från att använda det även på denna produkt?Anledningen till att vi inte har stöd för det i dagsläget beror på att vi har olika system. Att vi delar nät med tre, stämmer bra. Men det är en annan femma systemmässigt.

Ha en fin dag! :)

Menar du att operatören Hi3G har två skiljda system för sina två produkter Tre och Hallon? Låter väldigt konstigt och ineffektivt.

Det är ju redan implementrat i Tre mobilnät. Vad hindrar er från att använda det även på denna produkt?Anledningen till att vi inte har stöd för det i dagsläget beror på att vi har olika system. Att vi delar nät med tre, stämmer bra. Men det är en annan femma systemmässigt.

Ha en fin dag! :)
Menar du att operatören Hi3G har två skiljda system för sina två produkter Tre och Hallon? Låter väldigt konstigt och ineffektivt.

Gå inte på den om att dom bara delar nät, det är samma företag men olika namn. Tele2/Comviq har försökt med samma sak i flera år, men slutat med det nu när deras kunder lärt sig att det är samma företag.
Ärligare att säga att vi valt att inte slå på det för att vi är lågprisdelen av företaget, det hade jag haft full förståelse för, men att låssas att är två olika företag är ohederligt!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @bog & @SweCow!

Det stämmer som @Tor säger, Tre och hallon delar nät och organisationsnummer.

Utöver det har vi dock skilda kundtjänster och interna avdelningar (så som IT) och helt separerade system. Vi arbetar alltså inte med samma system och funktioner, utan är helt och hållet åtskilda på det hållet.

Därför har vi inte alltid möjlighet att erbjuda samma tjänster och lösningar som Tre, även om det är vår systeroperatör. Tanken är att vi är det lite billigare alternativet - och då finns inte alltid förutsättningarna för att erbjuda samma tjänster som Tre gör idag helt enkelt. 🙂
Användarnivå 4
Man kan vidarekoppla om man skriver in koden eller använder menyn i telefonen för vidarekoppling
Hej,
Går det tillfällig att vidarekoppla mitt telefonnummer till ett annat telefonnummer ?

Mvh
Thomas
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,
Går det tillfällig att vidarekoppla mitt telefonnummer till ett annat telefonnummer ?

Mvh
Thomas

Hej @Thomas T!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se svaret och hur du går tillväga i tråden här ovanför :)

Allt gott!

Svara

Static Template