Besvarat

Vill beställa nytt SIM

• 23 augusti 2020
  • 5 kommentarer
  • 113 visningar

Hejsan. Skulle vilja beställa ett nytt simkort

Mvh,

Martin Lindberg

icon

Bästa svar av Martin 7 september 2020, 12:13

Det går nämligen inte att spärra och skicka ett nytt. Det hade varit kanon om det gick att skicka ett nytt till folkbokföringsadressen. Mvh Martin Lindberg

Ah - förstår dilemmat! Jag skickar detta till kundservice så hjälper dom dig med ett nytt SIM-kort. Dom hör av sig till dig per mejl så håll utkik på inkorgen och ett öga på skräpposten om deras svar skulle hamna där. :slight_smile:

Visa original

5 svar

Hejsan @MartinL!

Här kan du se hur du beställer nytt SIM-kort. :slight_smile:

Det går nämligen inte att spärra och skicka ett nytt. Det hade varit kanon om det gick att skicka ett nytt till folkbokföringsadressen. Mvh Martin Lindberg

Simkort

Ah - förstår dilemmat! Jag skickar detta till kundservice så hjälper dom dig med ett nytt SIM-kort. Dom hör av sig till dig per mejl så håll utkik på inkorgen och ett öga på skräpposten om deras svar skulle hamna där. :slight_smile:

Har tyvärr inte tillgång till min mail för tillfället. Men om det går meddela kundtjänst om att återställa. Så att man kan göra en beställning hade varit snällt.

Väl mött,

Martin Lindberg

Har tyvärr inte tillgång till min mail för tillfället. Men om det går meddela kundtjänst om att återställa. Så att man kan göra en beställning hade varit snällt.

Ajdå, mejlen som är så viktig nu för tiden. :grimacing:

Jag uppdaterar kundservice med detta och håller tummarna att dom kan lösa ett nytt SIM-kort till dig utan mejlkorrespondens; men det kan vara bra att uppdatera din mejladress till en annan ifall du inte tror att du får tillgång till den du har registrerad nu inom en snar framtid. Du kan se här på forumet hur du gör det. 

Svara