Besvarat

Afghanistan - gratis eller ej?

• 23 August 2021
  • 8 kommentarer
  • 260 visningar

Jag har fått ett mejl från er på grund av att jag haft högt användande och ska få en faktura mitt i månaden. På fakturan står det angivet att jag ska betala för samtal till Afghanistan och att det är därför det har blivit så höga kostnader. Jag läste att ni har gratis samtal dit. Varför debiteras jag då?  

icon

Bästa svar av Martin 24 August 2021, 08:56

Visa original

8 svar

Hej

Har du abonnemang? Hur många minuter du har pratat och Hur mycket räkningar du har fått?

Jag har abonnemang. Det står inte någon gräns för antal gratisminuter vad jag kan se. Finns det någon sådan? 

Hur mycket står på fakturan som du ska betala?

Hejsan @FarhadKhanali!

Ber verkligen om ursäkt för att du stött på detta i denna utmanande tid. Jag kan försäkra dig att du inte kommer behöva betala för samtal till Afghanistan under perioden utan dom kommer att automatiskt krediteras mot berörd faktura. Dock pga tekniska begränsningar har vi inte möjligheten att stoppa denna höganvändningsspärr för individuella situationer, men kostnaden kommer som sagt att krediteras.

Hej! Jag ni hade skrivit att det var gratis och ringa till Afghanistan, men nu ni har räknat och dragit för varenda minut. Var det verkligen gratis att ringa till Afghanistan?

Om det är gratis kommer ni betala tillbaka de pengarna som ni har dragit från mitt konto? 

Hej! Jag ni hade skrivit att det var gratis och ringa till Afghanistan, men nu ni har räknat och dragit för varenda minut. Var det verkligen gratis att ringa till Afghanistan?

Om det är gratis kommer ni betala tillbaka de pengarna som ni har dragit från mitt konto? 

Hejsan @Yahos0021!

Kostnaden krediteras mot berörd faktura om du ringer och SMSar till Afghanistan under denna period. Jag har skickat detta till kundservice som kan hjälpa dig kika närmare på vad som skett samt få pengarna tillbaka om det dragits felaktigt.

Kundservice återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen under dagen. :blush:

Det var gratis och ringa till Afghanistan fram till den 13 september. Men hallon har dragit pengar från mitt bankkort flera gånger och på appen har ni skrivet att pengarna är återbetalda medan jag har inte något något. Nu har ni försökt igen med att dra 943kr från mitt bankkort. Hallon har även stängt av min abonnemang. Kan ni hjälpa mig på något sätt? 

Svara

Static Template