Besvarat

Dataanvändning i USA

Går det att köpa till någon specialdeal så man kan surfa i usa till en bättre kostnad än 25kr/mb?
icon

Bästa svar av Linnea 2 november 2018, 08:02

Hejsan @Stein!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Just nu erbjuder vi inte några utlandspaket utanför EU, utan det är prislistan du hittar på vår hemsida som gäller.

Ha en superfin resa!
Visa original

11 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Stein!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Just nu erbjuder vi inte några utlandspaket utanför EU, utan det är prislistan du hittar på vår hemsida som gäller.

Ha en superfin resa!
För en tid sedan lanserade 3 en möjlighet att surfa fritt i 80 länder, bl a USA. Eftersom Hallon använder samma nät som 3 undrar jag om något liknande är på gång i Hallon-utbudet.
För en tid sedan lanserade 3 en möjlighet att surfa fritt i 80 länder, bl a USA. Eftersom Hallon använder samma nät som 3 undrar jag om något liknande är på gång i Hallon-utbudet.

Hallon och Tre är olika produkter från samma företag. Hi3G har valt att göra olika produkter, så man kan välja vlken man tycker verkar mest fördelaktigt för en själv.
Det var inte svar på frågan. Frågan som du inte svarar på är:
planerar Hallon en liknande tjänst som 3 nu erbjuder?
Vad företag planerar brukar vara väldigt svårt att få reda på. Lycka till i ditt sökande.
Märkligt att du har ett så otrevligt tonfall i kundkontakt.
?? Nu hängde jag nog inte alls med? Vad var otrevligt? Och vad vet du om hur jag är när jag kontaktar en kundtjänst? Och vad har det att göra med att jag försökte hjälpa dig? Har du vaknat på fel sida? Konstig attityd.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er!

@nilsarne - @bog är inte anställd hos oss på hallon utan en kund precis som du. 😊 Vi som jobbar på hallon som moderatorer eller liknande här på forumet har en liten hallonlogga på vår avatar likt min.

Gällande att lansera denna tjänst är inte detta någonting vi planerar att göra inom en snar framtid, utan lämnar över detta till vår systeroperatör Tre. 👍
Tack för klarläggande .
Jag uppfattade också det som om bog svarade som representant för Hallon....
Jag uppfattade också det som om bog svarade som representant för Hallon....

Kul. Hur fick du till det? Detta är ett diskussionsforum där alla medlemmar får yttra sig. De som är ordningsmän i klassen har ett litet hallon på sin bild.

Svara

Static Template