Besvarat

EU surfgräns

• 5 August 2021
  • 1 svar
  • 209 visningar

Hej, jag befinner mig just nu utomlands med mitt 4gb abonnemang. Har knappat in*401# för att se hur mycket surf jag har kvar och undrar nu hur jag fyller på mer EU surf när/om den tar slut. Kan inte hitta nåt om detta på mina sidor, bara hur jag köper mer vanlig surf men det har jag gott om sparat så det behöver jag ej köpa.

Jag har fått sms om att surf utomlands kommer att kosta 0,030 kr per MB efter att surfgränsen nådd men även läst info på gallons hemsida enligt följande: "Efter att du har nått din EU-surfgräns surfar du vidare till löpande taxa, 0,030 SEK/MB (inkl moms), alternativt köper en extra surfpåfyllning."

Hur köper jag denna extra surfpåfyllning för eu-surf?

Mvh

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 16:03

Hejsan @DanielM!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Det är samma extrasurf som man köper till hemma i Sverige. Extrasurf funkar både inom Sverige och inom EU/EES. :relaxed:

Här på forumet har vi en artikel gällande hur man går tillväga för att köpa till extrasurf via Mina sidor.

Visa original

1 svar

Hejsan @DanielM!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Det är samma extrasurf som man köper till hemma i Sverige. Extrasurf funkar både inom Sverige och inom EU/EES. :relaxed:

Här på forumet har vi en artikel gällande hur man går tillväga för att köpa till extrasurf via Mina sidor.

Svara

Static Template