Besvarat

Förlorat SIM-kort


Om man förlorar sim-kortet utomlands, vart kan man då ringa för att spärra det och kanske få ett nytt skickat.
icon

Bästa svar av Linnea 8 februari 2019, 16:17

Hej på er! 😄



Jag tror @bog menar att om du kan logga in på forumet bör du även kunna logga in på Mina sidor i och med att det är samma inloggningsuppgifter till de bägge. Du kan alltså gå in på Mina sidor och spärra simkortet och i samma veva beställa hem ett nytt till din folkbokföringsadress.



Du loggar in på https://www.hallon.se/logga-in.



Vi är säkert många som saknar ett telefonnummer att ringa till Hallon, men de har ingen kundtjänst per telefon, enbart en chatt, öppen vardagar 9-16



https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon




Annars kan du också kontakta kundservice på länken ovan, men det borde gå snabbare för dig att göra detta via Mina sidor. 😊 Som ovan nämnt har vi idag inget nummer du kan ringa, utan enbart kundservice per mejl eller chatt.
Visa original

6 svar

Logga in på Mina sidor så kan du sköta allt därifrån.
Ja men om mobilen är stulen hur f-n ska jag då logga in, då får jag nog skicka en brevduva
Ja men om mobilen är stulen hur f-n ska jag då logga in, då får jag nog skicka en brevduva

Tråkig attityd! Varför ska jag bry mig om att hjälpa dig?

Det finns idag en apparat som kallas dator och ibland PC. Med en sådan apparat kan man också logga in på Mina sidor. Du kanske kan be någon snällt att hjälpa dig med en sådan apparat. Någon snäll granne kanske har en.

Lycka till.
Har oftast datorn med mig när jag reser men det är inte alltid i skogen som det finns wifi och om mobilen är borta som hotspot ??? Därför saknar jag ett telefonnr att spärra abb.
Vi är säkert många som saknar ett telefonnummer att ringa till Hallon, men de har ingen kundtjänst per telefon, enbart en chatt, öppen vardagar 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er! 😄

Jag tror @bog menar att om du kan logga in på forumet bör du även kunna logga in på Mina sidor i och med att det är samma inloggningsuppgifter till de bägge. Du kan alltså gå in på Mina sidor och spärra simkortet och i samma veva beställa hem ett nytt till din folkbokföringsadress.

Du loggar in på https://www.hallon.se/logga-in.

Vi är säkert många som saknar ett telefonnummer att ringa till Hallon, men de har ingen kundtjänst per telefon, enbart en chatt, öppen vardagar 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon


Annars kan du också kontakta kundservice på länken ovan, men det borde gå snabbare för dig att göra detta via Mina sidor. 😊 Som ovan nämnt har vi idag inget nummer du kan ringa, utan enbart kundservice per mejl eller chatt.

Svara


Static Template