Besvarat

Hur man öppnar datatrafik igen efter 525sek spärr

Hur öppnar man för data trafik igen?

Fick spärren under en båtresa (mitt misstag) Men min resa fortsätter i EU men kan inte surfa. Har stor suftpott kvar på mitt abonnemang.

Mailat kundservice för en vecka sen men inget svar än Dåligt !!

Var kan jag inte öppna igen på mitt hallon ?
icon

Bästa svar av Linnea 10 September 2018, 08:14

Hejsan @Osis!

Välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!

För att surfa vidare behöver du ta bort din kostnadskontroll helt och hållet, och det kan du göra genom att kontakta vår kundservice. Jag ser dock att du kommit i kontakt med min kollega per chatt och att det har löst sig för dig. 😊

Ha en fantastisk måndag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Osis!

Välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!

För att surfa vidare behöver du ta bort din kostnadskontroll helt och hållet, och det kan du göra genom att kontakta vår kundservice. Jag ser dock att du kommit i kontakt med min kollega per chatt och att det har löst sig för dig. 😊

Ha en fantastisk måndag!
Har fortarande Inte fått svar från kundtjänst på den begäran.

Efter en vecka lyckades jag få kontakt med chatten som löste det hela.

tur att man kunde koppla upp via wifi då

finns det något telefon nummet till kundtjänsten ?

Varför kan man inte öppna upp på mitt hallon

Hursom helst blir betyget 0 på er kundtjänst funktion
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen,

Jag beklagar verkligen de länge svarstiderna vi har just nu, vi svarar så fort vi bara kan på mejl. Vad bra att du har fått hjälp via chatten!

Idag har vi ingen kundservice per telefon, utan enbart per mejl och chatt. Gällande att införa funktionen på Mina sidor har jag framfört det till ansvarig, så vi kan ha oss med detta i framtiden.

Tack för din feedback kring din upplevelse, det är värdefullt för oss och vi tar givetvis åt oss.

Ha en riktigt bra dag!

Svara

Static Template